heaven skriver:
hrum...... kort og godt, jeg har lige været igennem det samme - i næsten 2 mdr....
Her har det været løsningen at give ham en ordenlig røvfuld havregrød lige inden sengetid - førhengav vi vælling, som så ikke var nok åbenbart. Men nu har han fået havregrød, og der er ro om natten... ved selvf. ikke om det virker for alle, men det er da et forsøg værd.... om ikke andet så for en periode???
Et eller andet sted synes jeg det er lidt træls at lave "varm mad" til ham igen, så relativ kort efter aftensmaden, men han spiser ikke ret meget aftensmad, og vællingen kunne altså ikke gøre det mere.
Så må vi se, om der skal serveres havregrød indtil skolestart eller hvad, tsk tsk, men her gør vi ALT FOR AT FÅ DEN DER NATTESØVN!!!
Jannie
aii det prøver jeg sgu i aften. Iza vågnede kl. 3.30 i morges (NAT!) og var vågen til 6.30 for så at sove 1/2 time og være på igen. Zzzzzzz det har stået på siden i søndags nu og hold da op, jeg er også træt.......hun sover frygteligt uroligt fra kl. 20 til kl. 23, hvor hun vågner 40 gange og skriger. Åhh jeg orker ikke 2-3 måneder mere med det...synes lige vi har overstået det hele og haft en fin periode i 1 måned og så starter det sgu igen.....men havregrød, det prøver jeg lige.
Anmeld