altså....jeg er nok ikke til meget hjælp, men kan sige at jeg kender til det, du beskriver. Vi havde Iza sådan i knap 3 måneder....og vi var SÅ trætte :S. Efter 3 uger med hylen og skrigen om natten i nogle gange 2 timer, konstante opvågninger, roden rundt mellem os i vores lille seng på 1,40, ja, så blev vi enige om at rykke hendes seng ind i vores soveværelse...efter jeg havde sovet på gæstesengen sammen med hende nogle nætter....og der blev hun indtil for ca 3 uger siden, hvor hun var ok stabil igen. Det hjalp faktisk, for så skulle vi ikke op, men kunne sige shyyyy der om natten og så fandt hun til ro igen for det meste. Dog vil jeg sige, vi de sidste 4 dage har haft lidt af det samme igen - op og holde fest kl. 3.30, urolig søvn med høje skrig og mange opvågninger og for h......hvor bliver man sindsyg. Min lunte er mega kort i disse dage og jeg er en indebrændt skid :-o...det er bare så vigtigt med den søvn. Kan I ikke lave en turnusordning, så I tager hver anden nat eller noget...bare for at få lidt søvn.
Forresten: Jeg har lidt en anden holdning til den kolde tyrker, men det er jo så forskelligt, hvordan de forskellige børn skal håndteres. Vi prøvede nærmest alle de råd, man kan læse sig til med Iza, men det endte med at det var tryghed og lidt ekstra kys, der virkede og ikke afvisning ved at lade hende skrige. Selvom hun har sovet hos os i perioder eller vi har ligget på gæstesenge hos hende, så har vi aldrig haft det som en vane. Vi har perioder ja, men langt fra alle dage, det er sådan. Men igen....det er jo forskelligt, hvad der skal til.
Anmeld