Hvis du fik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

<3

hvis jeg fik en pige skulle hun hedde melizza(; syntes det er et fed navn

og har en drøm om hvis jeg får en dreng mere engang skal han hedde sebster eller thjalfe(;

og har en albert i forvejen(:

En Tjalfe er også bare SÅ sød

En dreng til ville nok blive en Saxe, Malthe eller en Valdemar og en pige ville blive en Sia, Dagmar eller Eia også en hulens masse mellemnavne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Vi har simpelthen snakket om tuuusind navne herhjemme, til den lille i maven. Men hver gang vi tror vi er blevet enige, dukker der et nyt op vi også kan lide, eller en af os kan pludselig ikke lide det vi har snakket om mere Men hvis jeg selv skulle bestemme, og jeg skal gå efter hvordan jeg lige tænker i dag, så skal han hedde HUGO, hvis det er en dreng, og ELISE hvis det er en pige

Glæder mig til at møde lille Hugo så - nu vi begge to "ved" det er en dreng Det er i øvrigt et vildt sødt navn - også Elise

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

har 3 stk. Victoria, Emma-sophie og Valdemar. hvis vi fik en dreng mere skulle han hedder Elliot tror jeg og hvis vi fik en pige mere så blev det nok Isabelle/ isabella eller Silke.

Anmeld

19. februar 2011

<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lige nu er jeg vild med 

Anton og Erica

Anton er også bare så skønt et navn. Men desværre blev det brugt herhjemme til katten så ingen børn med det navn

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Min dreng skulle hedde Karl eller Ditlev eller Johannes eller Sander.

Min pige skulle hedde Ronja Bjørg. Et stærkt navn, med Bjørg ligesom Storebror hedder Birk som mellemnavn (Bjørg betyder birk på svensk).

Men Svenskefanden hælder mere til Mathilda/Mathilde eller et eller andet prinsesseagtigt.  

Anmeld

19. februar 2011

MissGeoh

Pige - Clara Emilie eller Emily.

Dreng - William, Theo eller Noam.

Anmeld

19. februar 2011

132319

Min dreng skulle hedde Karl eller Ditlev eller Johannes eller Sander.

Min pige skulle hedde Ronja Bjørg. Et stærkt navn, med Bjørg ligesom Storebror hedder Birk som mellemnavn (Bjørg betyder birk på svensk).

Men Svenskefanden hælder mere til Mathilda/Mathilde eller et eller andet prinsesseagtigt.  

Hov hov, jeg hedder Matilde og har altid væreten drengepige, haha 

Til spørgsmålet, selvom jeg ikke skal have flere børn 

Pige: Luna eller Ronja

Dreng: Bertram eller  August 

Anmeld

19. februar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Glæder mig til at møde lille Hugo så - nu vi begge to "ved" det er en dreng Det er i øvrigt et vildt sødt navn - også Elise

Jaaaa, vi véd jo det er en dreng

Anmeld

19. februar 2011

Maddox

Hvis jeg fik en pige idag, ville valget stå imellem: Aviaya eller Tallulah..

Drengenavnet er jeg ikke helt sikker på, men skulle jeg vælge ligenu, blev det: Romeo

... meeen det kan jo nå at ændre sig mange gange, inden jeg skal have flere børn (hvis jeg skal have flere)

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Hov hov, jeg hedder Matilde og har altid væreten drengepige, haha 

Til spørgsmålet, selvom jeg ikke skal have flere børn 

Pige: Luna eller Ronja

Dreng: Bertram eller  August 

Mathilde er jeg med på, det er et deligt mavn - men ikke prinsessenavnene. Han eeelsker Nathalie og Emilie (med tryk på ie'erne) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.