Hvis du fik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Annesofie.

hvis jeg får en pige bliver det Christiane ELSKER det navn!! evt. Gudrun da jeg faktisk er ret vild med det og min elskede farmor hedder det

hvis jeg får en dreng kunne jeg vildt godt tænke mig at det blev Mathias, men det hedder min bror, så det må blive noget andet jeg ikke har bestemt endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Marisen81

Hvis vi får en dreng bliver det en Vittus, og bliver det en pige bliver det en Alberte.

Jeg kan finde på masser af drengenavne, mens Alberte er det eneste pigenavn jeg kan lide - det er lidt utroligt, synes jeg.

Anmeld

18. februar 2011

Musen5

Jeg har en Liv Henny, en Benjamin og en Gabriel Kian. Og bettefisen skal hedde Leah eller Tristan

/Mette 17+5

Anmeld

18. februar 2011

mika.F

hvis det blir en pige skal hun hedde malou, og hvis det blir en dreng håber jeg at kæresten går med til luka.....   synes det er to super lækre navne, de er stærke, men bløde, og så ligger de godt på tungen ooog skulle være lige til at lære selv at stave til for de små.. ^^

Anmeld

18. februar 2011

LinLin

Har en Adam og en David.

Skal ikke have flere børn Men kan godt lide navnet NOAM! (har ingen pigenavne )

Anmeld

18. februar 2011

Alberts/

hvis jeg fik en pige skulle hun hedde melizza(; syntes det er et fed navn

og har en drøm om hvis jeg får en dreng mere engang skal han hedde sebster eller thjalfe(;

og har en albert i forvejen(:

Anmeld

18. februar 2011

lucas<3

Barnepigen skriver:

En pige eller En dreng i dag, hvad skulle han/hun så hedde? og hvorfor?

Har du børn i forvejen hvad hedder de så? 

Synes du kunne være hyggeligt at snakke lidt om navne her op til weekenden. 

God weekend allesammen

hvis det blev en pige så trille eller nikoline ..og hvis det blev en dreng ja det har jeg ikk lige tænkte over..

har en dreng i forvejen der hedder lucas.

Anmeld

19. februar 2011

Pigent

Synes i har mange gode navne(: 

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Hvis jeg fik en dreng, og valget af navnet var helt mit, så skulle han hedde David. Jeg elsker simpelthen det navn!!!

Andre navne kunne være Magne eller Falke.

Blev det en pige er jeg meget i tvivl, det skal nok være et lidt gammelt navn, da vi i forvejen har en Liva, så måske Alma eller Christa. Er dog også vild med Dana, Dicte og Alba...

Anmeld

19. februar 2011

Sofia

Vi har simpelthen snakket om tuuusind navne herhjemme, til den lille i maven. Men hver gang vi tror vi er blevet enige, dukker der et nyt op vi også kan lide, eller en af os kan pludselig ikke lide det vi har snakket om mere Men hvis jeg selv skulle bestemme, og jeg skal gå efter hvordan jeg lige tænker i dag, så skal han hedde HUGO, hvis det er en dreng, og ELISE hvis det er en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.