8. uge (7+2) er der noget? Hvornår voksede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Jeg blev også rykket 3 dage tilbage til min scanning, men min læge sagde til mig i onsdags, at det kunne man ihvertfald ikke måle så præcist til en scanning så tidligt, så hun rykkede mig 3 dage frem igen, og det er også det, som står på min vandrejournal

Så kan være du bliver rykket frem igen, når du skal have lavet vandrejournal

Hvad hed det der, hvor I fik lavet tryghedsscanningen?

Jamen det var også en meget diffus melding hun kom med, for hun sagde alt mellem 5+6 og 6+5, men 5+6 passer slet ikke ift. testtidspunkt osv. så jeg valgte selv at sige 6+3. Til gengæld tror jeg det er rigtig nok, at jeg ikke var 7+0 den dag som lægen oprindeligt sagde, for så skulle jeg have testet positiv på 28. dagen, og jeg testede bragende negativ på 27. dagen Men hun sagde, at hun kunne se, at hjertet ikke havde slået så længe endnu, fordi de små hjerter slår lige så hurtigt som vi "voksnes" hjerter lige i starten, og så først en uge eller 2 senere sætter op i turbo-omdrejninger

Jeg var hos  http://www.graviditetsklinik.dk/ SUPER søde, prof. og BILLIGE! Fik både billeder og video!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Jamen det var også en meget diffus melding hun kom med, for hun sagde alt mellem 5+6 og 6+5, men 5+6 passer slet ikke ift. testtidspunkt osv. så jeg valgte selv at sige 6+3. Til gengæld tror jeg det er rigtig nok, at jeg ikke var 7+0 den dag som lægen oprindeligt sagde, for så skulle jeg have testet positiv på 28. dagen, og jeg testede bragende negativ på 27. dagen Men hun sagde, at hun kunne se, at hjertet ikke havde slået så længe endnu, fordi de små hjerter slår lige så hurtigt som vi "voksnes" hjerter lige i starten, og så først en uge eller 2 senere sætter op i turbo-omdrejninger

Jeg var hos  http://www.graviditetsklinik.dk/ SUPER søde, prof. og BILLIGE! Fik både billeder og video!

Okay, bliver spændende at se hvordan vi bliver rykket til NF så

Ja, det er rigtigt, men mærkeligt hun ikke kunne give et mere klart svar... Det vigtigste er, at der er et lille hjerte der banker afsted, h*n er nok ligeglad med terminsdatoen alligevel, h*n kommer nok ud, når h*n har lyst

Anmeld

18. februar 2011

Anitta Kristiansen

tror det med maven er helt normalt. jeg har tabt mig 7 kg siden jeg blev gravid og alligevel har jeg fået en lille mave er i uge 10+0 idag livmoderen er stadig vokset har bare tabt mig andre steder, så den skulle gerne vokse stille og roligt. så det er ikke fordi du er blevet fed ellers undre jeg mig meget over at få mave  

og stort tillykke med det lille nye liv  

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Anitta Kristiansen skriver:

tror det med maven er helt normalt. jeg har tabt mig 7 kg siden jeg blev gravid og alligevel har jeg fået en lille mave er i uge 10+0 idag livmoderen er stadig vokset har bare tabt mig andre steder, så den skulle gerne vokse stille og roligt. så det er ikke fordi du er blevet fed ellers undre jeg mig meget over at få mave  

og stort tillykke med det lille nye liv  

Mon ikke det er det så! Bliver bare sjovere at komme noget længere hen, hvor man rent faktisk ser GRAVID ud! Hehe

Anmeld

18. februar 2011

Anitta Kristiansen

ja det bliver spændende er så misundelige på dem hvor man kan se det på. og bliver dejligt når man engang kan mærke livet så kan man virkelig forstå at der er liv  

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Manden er optaget! Hehe! Og jeg har ikke lige noget der passer i højden at stille kameraet på Men her er et nyt. Jeg synes egentlig den mest markante forskel er, at maven begynder at gå ud af før på billedet fra i dag ift. for 2 uger og 3-4 dage siden

Altså det skal siges, at jeg godt kan se, at det ikke ligner en GRAVID mave. For udefrakommende, som ikke ved jeg er gravid, ligner det nok mere en fedt-mave Men det er jo bare det, at det er det ikke..

Ærgeligt!

Ej, jeg synes altså stadig der er forskel. På det seneste billede er der en bule nedert på din mave - basta!  Og ja, altså, det er nok ikke en bule som damen i supermarkedet tænker over, men dét kommer jo! Hæhæ.

Anmeld

18. februar 2011

Sof

Da jeg var gravid med min datter, der havde jeg også en lille fin bule så tidligt, så den med at det kun er 2 gangs gravide, den holder ikke altid 

Og sikke en fin mave

Anmeld

18. februar 2011

JustMe

Jeg ved ikke, om andre har sagt det, men allerede nu (for dig), begynder livmoderen og vævet omkring livmoderen at binde mere væske, samtidig med at den øgede mængde hormoner i kroppen gør mange lidt oppustede heromkring. Så det kan sagtens være derfor, du buler ud og har taget lidt på, og ikke nødvendigvis fordi du har taget fedt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.