8. uge (7+2) er der noget? Hvornår voksede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

hehe er du sikker på at der kun er 1
Skal jo spørge hehe

Men jo du er vokset

Haha! Ja, det håber jeg dælme Det fik vi i hvert fald at vide til tryghedsscanning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Haha - det er det samme her så, min kæreste siger også jeg har fået en bule Og jeg har heller ikke taget noget på (endnu )

Men det er jo fantastisk man kan begynde at se noget hos dig - det må absolut være et godt tegn

Du har helt klart også fået en lille bule! Det er garanteret tvillinger hos dig  Hihi!

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Altså, jeg synes du har en bule nederst på maven, der er tydeligere på 2. billede? Hvor den stort set ikke er der på 1. billede?  Normalt bliver jeg lidt skør i hovedet af dem der bare glæder sig SÅ meget, at de bilder sig selv ind at der er en KÆMPE forskel, men her synes jeg faktisk der er det!

Og så vil jeg nok sige at vinklen klart gør at det ser ud som om du svejer i ryggen. 

Jamen det gør jeg nemlig også! Men synes bare jeg kunne se det så tydeligt, at jeg lige ville checke. Men jeg vil lige prøve at tage et nyt, hvor jeg koncentrere mig om at være rank

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Jamen det gør jeg nemlig også! Men synes bare jeg kunne se det så tydeligt, at jeg lige ville checke. Men jeg vil lige prøve at tage et nyt, hvor jeg koncentrere mig om at være rank

Hvad med at få en til at tage det af dig eller bruge selvudløseren?

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Du har helt klart også fået en lille bule! Det er garanteret tvillinger hos dig  Hihi!

Haha - håber jeg det er, men kan godt være jeg bare får bildt mig noget ind - der er nok kun 1, når det kommer til stykket

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Hvad med at få en til at tage det af dig eller bruge selvudløseren?

Manden er optaget! Hehe! Og jeg har ikke lige noget der passer i højden at stille kameraet på Men her er et nyt. Jeg synes egentlig den mest markante forskel er, at maven begynder at gå ud af før på billedet fra i dag ift. for 2 uger og 3-4 dage siden

Altså det skal siges, at jeg godt kan se, at det ikke ligner en GRAVID mave. For udefrakommende, som ikke ved jeg er gravid, ligner det nok mere en fedt-mave Men det er jo bare det, at det er det ikke..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Haha - håber jeg det er, men kan godt være jeg bare får bildt mig noget ind - der er nok kun 1, når det kommer til stykket

Én er også godt! Hvis nu du føder på termin, eller jeg går en uge over. Eller du føder en uge før, og jeg føder på termin. Så kan vi lige følges 

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Én er også godt! Hvis nu du føder på termin, eller jeg går en uge over. Eller du føder en uge før, og jeg føder på termin. Så kan vi lige følges 

Det er det helt sikkert - det vigtigste er, at de(n) har det godt derinde, om der så er 1,2 eller 3 - så er jeg lykkelig

Ja, det er da mega fedt, at vi næsten er lige langt, det er rigtig dejligt, at have nogen og følges med ihverfald

Hvor fik I lavet tryghedsscanning?

Anmeld

18. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Det er det helt sikkert - det vigtigste er, at de(n) har det godt derinde, om der så er 1,2 eller 3 - så er jeg lykkelig

Ja, det er da mega fedt, at vi næsten er lige langt, det er rigtig dejligt, at have nogen og følges med ihverfald

Hvor fik I lavet tryghedsscanning?

Nemlig! Dte er det vigtigste! Vi fik da jeg var 6+3, altså en uge siden i morges. Troede godt nok jeg var 7+0 på det tidspunkt, men det mente scanningsdamen bestemt ikke jeg var

Anmeld

18. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Nemlig! Dte er det vigtigste! Vi fik da jeg var 6+3, altså en uge siden i morges. Troede godt nok jeg var 7+0 på det tidspunkt, men det mente scanningsdamen bestemt ikke jeg var

Jeg blev også rykket 3 dage tilbage til min scanning, men min læge sagde til mig i onsdags, at det kunne man ihvertfald ikke måle så præcist til en scanning så tidligt, så hun rykkede mig 3 dage frem igen, og det er også det, som står på min vandrejournal

Så kan være du bliver rykket frem igen, når du skal have lavet vandrejournal

Hvad hed det der, hvor I fik lavet tryghedsscanningen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.