Hvad laver man så når man har en børnefri dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Sofia

Rosa skriver:

Hm... Bumbum, hvad pokker skal jeg lave??? Jeg kan ikke rigtigt gå i gang med noget fornuftigt, for de kunne jo ringe nede fra vuggeren - og Svenskefanden har pålagt mig at tage en slapper og komme til kræfter ovenpå de sidste nætter... Men hvad fanden skal man give sig til når man er flad, doven og rastløs? 

Greys Anatomy bringer mig kun så langt at jeg keder mig endnu mere... Hvad lavede jeg før i tiden når eg havde en fridag? Der er dælme længe til kl 14.30...  Jeg håber næsten at de ringer efter mig så jeg kan føle mig nyttig... 

Hvis du har set Greys - så videre til Private Practise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

TbCp

Ajjj ja jeg kan godt huske det, sådan havde jeg det faktisk de første par uger, eller mere, da Liva begyndte i dagpleje... sad bare og stenede, gloede ind i computeren... for jeg kunne jo ingenting lave hvis nu de ringede... Tænk hvis jeg var ved at støvsuge og ikke kunne høre telefonen... og andet...

Og så blev telefonen tjekket konstant, for havde jeg nu sat lyd på

Anmeld

18. februar 2011

K&S

Ih, hvor dejligt at Jonte nyder at være i vuggestue  læste dit indlæg i går...!

Manden tog Anton med til mormor og morfar i morges på vej til arbejde, så jeg fik sovet et par timer, jeg har forkælet mig selv lidt (været til fodterapeut), men synes også jeg burde være liiiidt praktisk - så jeg satte en vask over, meeeeen jeg gider ikke rigtig hænge det op...!

Manden har fri klokken 15.00, så når han ringer og siger han er på vej, må jeg nok hellere liiiige få det gjort...! Vi skal nemlig ud og SHOPPE SHOPPE SHOPPE.....!

Lillebøvsen overnatter hos mormor & morfar, så der skal mand/kone hygges

Katja

Anmeld

18. februar 2011

Lou

Min veninde viste mig lige denne: http://www.buzzfeed.com/burnred/while-the-baby-sleeps-281t

Den er jo ikke hel gangbar da du jo ikke har jonte ved siden af som sover... men det kan måske give anledning til ideer ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.