Hvad laver man så når man har en børnefri dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Rosa

Hm... Bumbum, hvad pokker skal jeg lave??? Jeg kan ikke rigtigt gå i gang med noget fornuftigt, for de kunne jo ringe nede fra vuggeren - og Svenskefanden har pålagt mig at tage en slapper og komme til kræfter ovenpå de sidste nætter... Men hvad fanden skal man give sig til når man er flad, doven og rastløs? 

Greys Anatomy bringer mig kun så langt at jeg keder mig endnu mere... Hvad lavede jeg før i tiden når eg havde en fridag? Der er dælme længe til kl 14.30...  Jeg håber næsten at de ringer efter mig så jeg kan føle mig nyttig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Kruse90

hehe ja den er svær
Nyd den
Se en film, eller gør lidt rent, (hvis det er nødvendigt)

Eller giv dig til at nørde et eller andet hehe

Jeg har jo ferie, og jeg har ikke hgaft problemer med at få tiden til at gå Jeg har gjort rent, vasket tøj, gået ture, sovet længe, taget lange bade, handlet ind, været på baby, skrabt sne hahaha
Løbet nogle ture, ja jeg har haft nok at se til syntes jeg

Men hvis du har klaret alt det, ja såå hmmmm

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Kruse90 skriver:

hehe ja den er svær
Nyd den
Se en film, eller gør lidt rent, (hvis det er nødvendigt)

Eller giv dig til at nørde et eller andet hehe

Jeg har jo ferie, og jeg har ikke hgaft problemer med at få tiden til at gå Jeg har gjort rent, vasket tøj, gået ture, sovet længe, taget lange bade, handlet ind, været på baby, skrabt sne hahaha
Løbet nogle ture, ja jeg har haft nok at se til syntes jeg

Men hvis du har klaret alt det, ja såå hmmmm

Karina - jeg er jo DOVEN oveni det andet, ikke? 

Anmeld

18. februar 2011

Kruse90

Rosa skriver:

Karina - jeg er jo DOVEN oveni det andet, ikke? 

Carina *

jamen så må du kravle rundt og ordne lidt, gøre dynen våd og ligge den på gulvet og så møffe sig rundt hahahah så kan du vaske gulv.

Hvor filan fik jeg den idé fra. hahahha

Anmeld

18. februar 2011

*Sofie*

Hehe, jeg står i samme situationen som dig lige nu
Malou er netop også lige startet i vuggestue (i onsdags) og ska sove derovre for første gang i dag. Vi har aftalt at jeg ska komme ved 14.30 tiden.
Jeg har brugt formiddagen på at stille ting i kælderen, få styr på mit soveværelse (det er blevet sååå fint nu), har vasket op, støvsuget, lagt tøj ind i Malous nye skab, spist frokost...og nu har jeg placeret mig i sofaen og ska se Dr. Phil...og jeg falder med garanti i søvn 
Du ku jo gøre det samme

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Hihi sikke et skønt luksusproblem

NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET!!!!!!!!

Hvor er det fantastisk, at det går så godt/nemt!

Anmeld

18. februar 2011

Sommerfuglelarven

- Vær kreativ - sy pudebetræk, klippe-klistre papirfugle, et eller andet du kan lide at lave, eller lige mangler

- Smut ned i kiosken/tanken efter dit yndlings blad, smut hjem og lav en kop the/café latte/varm kakao, installer dig i sofaen/sengen med fødderne oppe, godt musik i anlægget og nyd så bladets indhold!

- Forkæl dig selv med et laaaaaaaaaaaaangt varmt bad, kom hårkur i håret, ansigtsmaske i ansigtet, scrub kroppen, fjern uønsket hår osv., nyd roen

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Kruse90 skriver:

Carina *

jamen så må du kravle rundt og ordne lidt, gøre dynen våd og ligge den på gulvet og så møffe sig rundt hahahah så kan du vaske gulv.

Hvor filan fik jeg den idé fra. hahahha

Og dog... 

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Hihi sikke et skønt luksusproblem

NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET!!!!!!!!

Hvor er det fantastisk, at det går så godt/nemt!

Dorthe - du skal GLÆDE dig, det er eddermaneme fedt at kede sig!!!! 

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

*Sofie* skriver:

Hehe, jeg står i samme situationen som dig lige nu
Malou er netop også lige startet i vuggestue (i onsdags) og ska sove derovre for første gang i dag. Vi har aftalt at jeg ska komme ved 14.30 tiden.
Jeg har brugt formiddagen på at stille ting i kælderen, få styr på mit soveværelse (det er blevet sååå fint nu), har vasket op, støvsuget, lagt tøj ind i Malous nye skab, spist frokost...og nu har jeg placeret mig i sofaen og ska se Dr. Phil...og jeg falder med garanti i søvn 
Du ku jo gøre det samme

Du giver mig dårlig samvittighed!!! 

Nu har jeg pakket et par kasser ned ude i køkkenet og sorteret al vores tupperware-plastiklort.... Så nu holder jeg lige en pause... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.