Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Og dog...
Og dog...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Hihi sikke et skønt luksusproblem NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET!!!!!!!! Hvor er det fantastisk, at det går så godt/nemt!
Hihi sikke et skønt luksusproblem
NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET NYD DET!!!!!!!!
Hvor er det fantastisk, at det går så godt/nemt!
Forresten har jeg lige ringet derned. Ikke nok med at han faktisk SPISTE sin frugt uden at spytte den ud (!). Han har sovet SIDEN KLOKKEN 10!!!! Det er 2 timer!!!!
Det er uhørt!!!
Rosa skriver: Dorthe - du skal GLÆDE dig, det er eddermaneme fedt at kede sig!!!!
Dorthe - du skal GLÆDE dig, det er eddermaneme fedt at kede sig!!!!
Tænk engang, at være i KEDE SIG-land...hmmmm! Tillokkende
Rosa skriver: Forresten har jeg lige ringet derned. Ikke nok med at han faktisk SPISTE sin frugt uden at spytte den ud (!). Han har sovet SIDEN KLOKKEN 10!!!! Det er 2 timer!!!! Det er uhørt!!!
VILDT!!!!
Ja nu er der kun 5 uger til Runa skal afsted...det fik jeg så lige en tuder over igår, men du får det sgu til at lyde helt tillokkende
Hvordan sov han igår og hvad med humøret resten af dagen...og natten?
dorthemus skriver: VILDT!!!! Ja nu er der kun 5 uger til Runa skal afsted...det fik jeg så lige en tuder over igår, men du får det sgu til at lyde helt tillokkende Hvordan sov han igår og hvad med humøret resten af dagen...og natten?
Han sov bedre i nat, "kun" 2 vågne timer mellem 1.30 og 3.30 Men jeg hold humøret oppe, jeg vidste jo at jeg kunne sove i dag når han var afsted Jeg har det nooooget bedre med lidt søvn ind på underskudskontoen, og hygger mig i hemmelighed vidlt meget med min fridag Jeg sidder og læser nu, og Niklas laver kaffe. Jonathan hygger sg og livet er noget nemmere når der findes vuggestuer i verden
Du skal overhovedet ikke være bange, jeg er sikker på at Runa vil få SÅ meget ud af at komme ud blandt andre unger og voksne... Jeg kan ihvertfald se at Jonte har godt af det, og Niklas siger at han overhovedet ikke havde tid til at sige farvel da han afleverede ham, han var allerede på vej ind i det andet rum efter duploklodserne...
Rosa skriver: Du giver mig dårlig samvittighed!!! Nu har jeg pakket et par kasser ned ude i køkkenet og sorteret al vores tupperware-plastiklort.... Så nu holder jeg lige en pause...
Du giver mig dårlig samvittighed!!!
Nu har jeg pakket et par kasser ned ude i køkkenet og sorteret al vores tupperware-plastiklort.... Så nu holder jeg lige en pause...
Sorry, det var sq ikk meningen Når Malou ikk er hjemme...hvilket er ret sjældent...plejer jeg faktisk at dovne den på sofaen. Det er meget sjældent jeg får lavet noget, når hun ikk er her... Nåh, det var den lur jeg kom fra...
*Sofie* skriver: Sorry, det var sq ikk meningen Når Malou ikk er hjemme...hvilket er ret sjældent...plejer jeg faktisk at dovne den på sofaen. Det er meget sjældent jeg får lavet noget, når hun ikk er her... Nåh, det var den lur jeg kom fra...
Godnat!
Rosa skriver: Hm... Bumbum, hvad pokker skal jeg lave??? Jeg kan ikke rigtigt gå i gang med noget fornuftigt, for de kunne jo ringe nede fra vuggeren - og Svenskefanden har pålagt mig at tage en slapper og komme til kræfter ovenpå de sidste nætter... Men hvad fanden skal man give sig til når man er flad, doven og rastløs? Greys Anatomy bringer mig kun så langt at jeg keder mig endnu mere... Hvad lavede jeg før i tiden når eg havde en fridag? Der er dælme længe til kl 14.30... Jeg håber næsten at de ringer efter mig så jeg kan føle mig nyttig...
Hm... Bumbum, hvad pokker skal jeg lave??? Jeg kan ikke rigtigt gå i gang med noget fornuftigt, for de kunne jo ringe nede fra vuggeren - og Svenskefanden har pålagt mig at tage en slapper og komme til kræfter ovenpå de sidste nætter... Men hvad fanden skal man give sig til når man er flad, doven og rastløs?
Greys Anatomy bringer mig kun så langt at jeg keder mig endnu mere... Hvad lavede jeg før i tiden når eg havde en fridag? Der er dælme længe til kl 14.30... Jeg håber næsten at de ringer efter mig så jeg kan føle mig nyttig...
Nyder det og tuller rundt, gør nogle "kvindeting" såsom få ordnet hår, negle, whatever :-)
Drik et glas rødvin og læs en god bog..
Tanja78 skriver: Nyder det og tuller rundt, gør nogle "kvindeting" såsom få ordnet hår, negle, whatever :-) Drik et glas rødvin og læs en god bog..
I like the way you think
Rosa skriver: Han sov bedre i nat, "kun" 2 vågne timer mellem 1.30 og 3.30 Men jeg hold humøret oppe, jeg vidste jo at jeg kunne sove i dag når han var afsted Jeg har det nooooget bedre med lidt søvn ind på underskudskontoen, og hygger mig i hemmelighed vidlt meget med min fridag Jeg sidder og læser nu, og Niklas laver kaffe. Jonathan hygger sg og livet er noget nemmere når der findes vuggestuer i verden Du skal overhovedet ikke være bange, jeg er sikker på at Runa vil få SÅ meget ud af at komme ud blandt andre unger og voksne... Jeg kan ihvertfald se at Jonte har godt af det, og Niklas siger at han overhovedet ikke havde tid til at sige farvel da han afleverede ham, han var allerede på vej ind i det andet rum efter duploklodserne...
Daaaajligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128