Søger efter et rødt termosæt str.80 !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. februar 2011

slettet_7530

Altså der er STOR forskel på termosæt, siden jeg har investeret i et ELKA så køber jeg aldrig andet, det er dejligt tyndt men stadig varmt, man kan få overalls frem for taljebukser, børnene kan have svært ved at holde et par taljebukser oppe når de er så små, samt et par overalls holder brystet varmt også, Elkas sæt har også gummiforstærkninger på både bagdel og knæ.
Det er lidt dyrer men også det bedste.

Svejsningerne går ikke op, og det bliver ikek grimt og fnulret som termotøj ellers bliver
Jeg vil så lige påpege at Føtex sælger Elka regntøj men det termotøj de sælger er ikke Elka hvilket man godt kan tro da der står som der gør i deres annonce

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Jules

Jeg skulle vidst have skåret ud i pap at jeg gerne vil købe et BRUGT 

Anmeld

20. februar 2011

Jules

bondepigen skriver:

Nårh, det er det din status handler om på facebook... Kan så svare dig på det herinde... Min niece købte en anden bil. De havde en station car, men kunne umuligt have plads til tre autostole på bagsædet... Så de købte en mazda 5 med ekstra sæde. Emmas x-DP'er kunne godt have 3 på bagsædet, men kun fordi den ene autostol var en gammel en fra da hendes børn var små.... Gad vide om den var godkendt nu...?

Men spørg da DP pædagogen, de må da vide noget, for de SKAL jo have plads i deres bil, hvis børnene skal hentes til en anden DP, hvis DP'er skulle blive syg....

Vi skal med naboen i legeland... hehe. Og hun har os en pige... Så der skal kunne være 3 stole i deres bil....

Har fundet ud af de har de rigtige seler bag i bilen... Altså 3 -3 punktseler... Så det skulle kunne lade sig gøre :)

Min dagplejemor ved intet om det... De tager bus hvis der er noget....

Anmeld

20. februar 2011

Jules

Albertesmor skriver:

Altså der er STOR forskel på termosæt, siden jeg har investeret i et ELKA så køber jeg aldrig andet, det er dejligt tyndt men stadig varmt, man kan få overalls frem for taljebukser, børnene kan have svært ved at holde et par taljebukser oppe når de er så små, samt et par overalls holder brystet varmt også, Elkas sæt har også gummiforstærkninger på både bagdel og knæ.
Det er lidt dyrer men også det bedste.

Svejsningerne går ikke op, og det bliver ikek grimt og fnulret som termotøj ellers bliver
Jeg vil så lige påpege at Føtex sælger Elka regntøj men det termotøj de sælger er ikke Elka hvilket man godt kan tro da der står som der gør i deres annonce

Jeg har lige købt et ELKA regnsæt... Det er da rart at høre det er rigtig god kvalitet.... :)

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Vi skal med naboen i legeland... hehe. Og hun har os en pige... Så der skal kunne være 3 stole i deres bil....

Har fundet ud af de har de rigtige seler bag i bilen... Altså 3 -3 punktseler... Så det skulle kunne lade sig gøre

Arh ok, så har jeg totalt misforstået det hele... Troede du skulle til at starte som DP'er...

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Har fundet ud af de har de rigtige seler bag i bilen... Altså 3 -3 punktseler... Så det skulle kunne lade sig gøre

Arh ok, så har jeg totalt misforstået det hele... Troede du skulle til at starte som DP'er...

Anmeld

20. februar 2011

slettet_7530

Jules skriver:

Jeg har lige købt et ELKA regnsæt... Det er da rart at høre det er rigtig god kvalitet....

Jeg kender ikek deres regntøj men vil tro det er i lige så god kvalitet som termotøjet her har vi brugt Celavi regntøj og Elka termotøj

Anmeld

20. februar 2011

Sara.

Vi har friends termotøj.... og har altid været tilfreds med det.

Til de små er der seler i bukserne.... mener også de har vundet nogle test.

Ga 200 kr for et sæt i str 80 til min dreng i fredags i kvickly..... Når det ikke er dyrere er det jo næææsten det samme man skal gi som når man køber brugt og der kommer porto oveni.

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

Så 2-delte termosæt til 129,- i "Tøj og Sko" i flere forskellige farver.

Er faktisk ikke sikker på, om ikke deres termotøj var på tilbud. Så måske var prisen faktisk kun omkring 100 kr. Og det er da billigt for et helt NYT sæt!

Anmeld

4. marts 2011

Jules

JustAnotherName skriver:

Så 2-delte termosæt til 129,- i "Tøj og Sko" i flere forskellige farver.

Er faktisk ikke sikker på, om ikke deres termotøj var på tilbud. Så måske var prisen faktisk kun omkring 100 kr. Og det er da billigt for et helt NYT sæt!

Det må man sige :) Må lige ind at kigge når jeg kommer ind til byen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.