Søger efter et rødt termosæt str.80 !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.246 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Jules

Søger rødt termosæt str.80.

Nogen derhar et de vil sælge....???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

AWO

Desværre ikke - men jeg så et i Føtex forleden?

Anmeld

18. februar 2011

JustAnotherName

Søger rødt termosæt str.80.

Nogen derhar et de vil sælge....???

Vera bruger da ikke allerede str. 80 nu, vel?

Celina har en rød termo-heldragt i str. 80......Men hun passer den stadig!
Så jeg HÅBER at den fortsat kan bruges i forårstiden der kommer. Men det må jo vise sig, om hun tager et ryk lige dér, indenfor de næste måneder.

Bliver den for lille, så kan jeg da give lyd...
Men hvis I mangler den NU, så er det jo ikke til at vente på.

I "Sko og tøj" kan man få termo-sæt og dragter til rimelige penge.

Anmeld

19. februar 2011

Jules

JustAnotherName skriver:

Så jeg HÅBER at den fortsat kan bruges i forårstiden der kommer. Men det må jo vise sig, om hun tager et ryk lige dér, indenfor de næste måneder.

Nej nej det er hun skam ikke... :) Er bare ved at finde det vigtigste til dagplejestart... Når pengene er få må man være praktisk ;)

Husk lige og giv mig et vink når du sætter tøj til salg næste gang ;) Kan se der er en der har resevret det meste af det jeg lige blev forelsket i...Hihi

Anmeld

19. februar 2011

Jules

JustAnotherName skriver:

Og jeg skal bruge et 2 delt sæt... For dagplejemoren fortrækker det ;) Og det gør jeg sådan set også :)

Anmeld

19. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Og jeg skal bruge et 2 delt sæt... For dagplejemoren fortrækker det Og det gør jeg sådan set også

jeg ville bare sige at på kids-world.dk kan du købe et sæt fra Care Tec til 200 kr med porto og alt...

hvis det nu bliver akut på et tidspunkt

Anmeld

20. februar 2011

JustAnotherName

Jules skriver:

Nej nej det er hun skam ikke... Er bare ved at finde det vigtigste til dagplejestart... Når pengene er få må man være praktisk

Husk lige og giv mig et vink når du sætter tøj til salg næste gang Kan se der er en der har resevret det meste af det jeg lige blev forelsket i...Hihi

Har lige lagt en MASSE bluser ind i str. 80. Her :

https://www.baby.dk/debat/83797pi4/toej--piger/udsalg----pigetoej-str--74--80-og-1-aar.aspx#GoToMessage

Anmeld

20. februar 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Nej nej det er hun skam ikke... Er bare ved at finde det vigtigste til dagplejestart... Når pengene er få må man være praktisk

Husk lige og giv mig et vink når du sætter tøj til salg næste gang Kan se der er en der har resevret det meste af det jeg lige blev forelsket i...Hihi

Nårh, det er det din status handler om på facebook... Kan så svare dig på det herinde... Min niece købte en anden bil. De havde en station car, men kunne umuligt have plads til tre autostole på bagsædet... Så de købte en mazda 5 med ekstra sæde. Emmas x-DP'er kunne godt have 3 på bagsædet, men kun fordi den ene autostol var en gammel en fra da hendes børn var små.... Gad vide om den var godkendt nu...?

Men spørg da DP pædagogen, de må da vide noget, for de SKAL jo have plads i deres bil, hvis børnene skal hentes til en anden DP, hvis DP'er skulle blive syg....

Anmeld

20. februar 2011

LIZO

føtex har et rød sæt.. de har lige haft tilbud på det. sammen med et sæt regentøj begge dele for 275 kr.. 

Anmeld

20. februar 2011

Fru'Rugaard

Ja, føtex har masser af termo sæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.