hjælp kom med råd piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

MissGeoh

Har hun haft samme værelse i hendes levetid?

Jeg har tit hørt om børn der ikke kunne/ville sove pga ting som vi ikke kan se eller hører UDOVER de små pus.

Måske i skulle prøve at rykke hendes seng i soveværelset eller i et andet værelse og så se hvordan det går med at få hende til at sove der..

Ellers en special dyne, som er tung og former sig efter kroppen (min søster med angst har sådan en) og de skulle efter sigende være FRAMRAGENDE..

Ved ikke om der er noget der hjælper, men det skader jo aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

maimik

Maja88 skriver:

prøv at google den...

men bare vær opmærksom på den er ret så pebret.

det vil jeg da lige prøve at søge på . takker. :-)

Anmeld

17. februar 2011

Christina.78

Maja88 skriver:

så er hun stærk.. jeg kan knap løfte en voksen dyne i kastanjedynerne.

Vi lånte kugledynen igennem vores SP, og troede vitterligt at hun ville få gavn af den, men hun lå og sparkede og moslede rundt så den ihvertfald ikke lå på hende - snarere halt under hende..det så mærkeligt for i barnevognen er det intet problem kun i vores eller hendes egen seng..

Jeg vil nok også synes der er en væsentlig forskel på fyld af kastanjer og så kugler...de kugler der var i var plastickugler nok på størrelse med en tennisbild måske lidt størrere..

Anmeld

17. februar 2011

maimik

MissGeoh skriver:

Har hun haft samme værelse i hendes levetid?

Jeg har tit hørt om børn der ikke kunne/ville sove pga ting som vi ikke kan se eller hører UDOVER de små pus.

Måske i skulle prøve at rykke hendes seng i soveværelset eller i et andet værelse og så se hvordan det går med at få hende til at sove der..

Ellers en special dyne, som er tung og former sig efter kroppen (min søster med angst har sådan en) og de skulle efter sigende være FRAMRAGENDE..

Ved ikke om der er noget der hjælper, men det skader jo aldrig.

hun har næsten haft det samme værelse, i sep 2010 flyttede vi, men hun har altid haft sovet på hendes eget værelse fra hun var 6 mdr..

det med at få hende ind i soveværelset er skisme lidt klemt vi har jo lillebror derinde,

vi kan ikke have hende med i vores seng for der køere hun helt op og skal til at lege og øffer over det hele, og går ud fra værelset og laver en masse ballade... skøre tøs.

Anmeld

17. februar 2011

Christina.78

maimik skriver:

det vil jeg da lige prøve at søge på . takker. :-)

Hvis i har haft SP tilknyttet, kunne hun måske skaffe en til afprøvning..vi lånte en kugledyne gennem vores SP i en måned..igennem noget der hedder Legeteket..ved ikke om i har det men vi kan låne mange forskelleige ting der til afprøvning..

Anmeld

17. februar 2011

Maja88

Christina.78 skriver:

Vi lånte kugledynen igennem vores SP, og troede vitterligt at hun ville få gavn af den, men hun lå og sparkede og moslede rundt så den ihvertfald ikke lå på hende - snarere halt under hende..det så mærkeligt for i barnevognen er det intet problem kun i vores eller hendes egen seng..

Jeg vil nok også synes der er en væsentlig forskel på fyld af kastanjer og så kugler...de kugler der var i var plastickugler nok på størrelse med en tennisbild måske lidt størrere..

ok kender ikke til kugledynen. men kun kastanjedynen...

har lige googlet mig frem til at der i en kastanjedyne er ca 1300 kastanjer i..

Anmeld

17. februar 2011

maimik

hun har ingen problemer med at sove i hendes barnevogn..

Anmeld

17. februar 2011

Maja88

Christina.78 skriver:

Hvis i har haft SP tilknyttet, kunne hun måske skaffe en til afprøvning..vi lånte en kugledyne gennem vores SP i en måned..igennem noget der hedder Legeteket..ved ikke om i har det men vi kan låne mange forskelleige ting der til afprøvning..

men jeg tænker at hvis hun sover fint i barnevognen..

kan det så ikke tænkes af sengen bliver for stor. samt rummet udenom...

jeg sover heller ikke godt i store åbne rum fx. og i barnevognen ligger hun i en lille lukket verden. har i prøvet at putte hende i sengen i barnevognskassen. så kan man da se  om det er omgivelserne eller ej som er for voldsomme for hend e.

Anmeld

17. februar 2011

Christina.78

men jeg tænker at hvis hun sover fint i barnevognen..

kan det så ikke tænkes af sengen bliver for stor. samt rummet udenom...

jeg sover heller ikke godt i store åbne rum fx. og i barnevognen ligger hun i en lille lukket verden. har i prøvet at putte hende i sengen i barnevognskassen. så kan man da se  om det er omgivelserne eller ej som er for voldsomme for hend e.

Måske måske ikke..for hun sover jo fint i vores seng..når bare jeg er der sålænge hun ikke er faldet i søvn..faktisk ligger hun med en hånd godt snurret rundt om en hårlok af mine (I Know...)og der er intet..og faktisk har hun sovet i sin seng for mange måneder siden dog kun en måneds tid, så blev hun syg og vi alt for godhjertet...vi har både haft sengen inde hos os og på hendes værelse, lys tændt, slukket med vågelys osv osv...og at stille en barnevognskasse i hendes tremmeseng ved jeg ikke lige hvordan hun tackler..hunburde jo være så gammel at hun forstår at barnevogn og tremmeseng er til to forskellige søvne eller??? Hun bliver jo 2 til marts..og vi har også prøvet med ekstra sebgerand så sengen føltes mindre..

Anmeld

17. februar 2011

Maja88

Christina.78 skriver:

Måske måske ikke..for hun sover jo fint i vores seng..når bare jeg er der sålænge hun ikke er faldet i søvn..faktisk ligger hun med en hånd godt snurret rundt om en hårlok af mine (I Know...)og der er intet..og faktisk har hun sovet i sin seng for mange måneder siden dog kun en måneds tid, så blev hun syg og vi alt for godhjertet...vi har både haft sengen inde hos os og på hendes værelse, lys tændt, slukket med vågelys osv osv...og at stille en barnevognskasse i hendes tremmeseng ved jeg ikke lige hvordan hun tackler..hunburde jo være så gammel at hun forstår at barnevogn og tremmeseng er til to forskellige søvne eller??? Hun bliver jo 2 til marts..og vi har også prøvet med ekstra sebgerand så sengen føltes mindre..

jo det burde hun, men for mig lyder det som et tryghedsspørgsmål...

hun vil gerne sove i en seng når du er det.. for så er det lidt mere trygt og ikke så stor en verden, men hun vil ikke sove alene, for så er det stort og "farligt".

så i super nanny(jaja ved det godt). en teknik hvor man skulle putte børnene i sin egen seng og så sidde sig ved siden af med ryggen til. rejste barnet sig så op eller løb ud, skulle man hente det og ligge det tilbage uden at sige noget.

pointen var at undgå øjenkontakt, også selvom barnet stod og skreg.

hver dag rykkede man så længere og længere væk  fra sengen. men forblev i samme stilling, men ryggen til og ingen kontakt,...

til sidst kunne man rykke helt ud af soveværelset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.