Christina.78 skriver:
Måske måske ikke..for hun sover jo fint i vores seng..når bare jeg er der sålænge hun ikke er faldet i søvn..faktisk ligger hun med en hånd godt snurret rundt om en hårlok af mine
(I Know...)og der er intet..og faktisk har hun sovet i sin seng for mange måneder siden dog kun en måneds tid, så blev hun syg og vi alt for godhjertet...vi har både haft sengen inde hos os og på hendes værelse, lys tændt, slukket med vågelys osv osv...og at stille en barnevognskasse i hendes tremmeseng ved jeg ikke lige hvordan hun tackler..hunburde jo være så gammel at hun forstår at barnevogn og tremmeseng er til to forskellige søvne eller??? Hun bliver jo 2 til marts..og vi har også prøvet med ekstra sebgerand så sengen føltes mindre..
jo det burde hun, men for mig lyder det som et tryghedsspørgsmål...
hun vil gerne sove i en seng når du er det.. for så er det lidt mere trygt og ikke så stor en verden, men hun vil ikke sove alene, for så er det stort og "farligt".
så i super nanny(jaja ved det godt). en teknik hvor man skulle putte børnene i sin egen seng og så sidde sig ved siden af med ryggen til. rejste barnet sig så op eller løb ud, skulle man hente det og ligge det tilbage uden at sige noget.
pointen var at undgå øjenkontakt, også selvom barnet stod og skreg.
hver dag rykkede man så længere og længere væk fra sengen. men forblev i samme stilling, men ryggen til og ingen kontakt,...
til sidst kunne man rykke helt ud af soveværelset.
Anmeld