Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine er en H-skål og jeg ammer stadig to gange i døgnet og frygter VIRKELIG for, når det er helt slut og der ingen mælk er i dem - de ligner mildest talt noget der er løgn Er rigtig ked af det, og de skal helt sikkert have et løft når vi har fået barn nr. to. For det er både grimt og også rigtig irriterende at man sveder under dem og har for vane at holde op i dem, når jeg går rundt uden tøj på, da tyngden af dem føles rigtig ubehageligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: Hej alle sammenMåske et lidt dumt emne men...Efter jeg ikke fuld ammer mere så er mine bryster jo ikke lige så mælke fyldte, så nu er de faktisk begyndt at ligne noget der er lyv Det er som om de har mistet deres fyldJeg har altid haft store bryster men nu har jeg to slatne hænge sokker med lidt fyld i enden. og ikke nok med det så er der nærmest blev en skål forskel på demEr simpelthen så ked over det.Er der noget jeg kan gøre for at de kan få deres "fyld" tilbage, eller må jeg bare accepter at jeg har fået slatne halv tomme bryster??Jeg har altid gået med bh så tænker ikke det ka have betydning.Andre der har oplevet det samme hvor de efter noget tid er blevet "normale" igen??Knus Mig som ikke syntes slatne halv tomme sokker i hver sin størrelse er spor sexede
Hej alle sammenMåske et lidt dumt emne men...Efter jeg ikke fuld ammer mere så er mine bryster jo ikke lige så mælke fyldte, så nu er de faktisk begyndt at ligne noget der er lyv Det er som om de har mistet deres fyldJeg har altid haft store bryster men nu har jeg to slatne hænge sokker med lidt fyld i enden. og ikke nok med det så er der nærmest blev en skål forskel på demEr simpelthen så ked over det.Er der noget jeg kan gøre for at de kan få deres "fyld" tilbage, eller må jeg bare accepter at jeg har fået slatne halv tomme bryster??Jeg har altid gået med bh så tænker ikke det ka have betydning.Andre der har oplevet det samme hvor de efter noget tid er blevet "normale" igen??Knus Mig som ikke syntes slatne halv tomme sokker i hver sin størrelse er spor sexede
Mine har også mistet deres fylde Prøver og blive gravid igen, og glæder mig så til at de begynder og strutte igen
Ellers; hvis de ikke blir´ pænere overvejer jeg et løft hos en plastikkirurg.
Anonym skriver: Mine er en H-skål og jeg ammer stadig to gange i døgnet og frygter VIRKELIG for, når det er helt slut og der ingen mælk er i dem - de ligner mildest talt noget der er løgn Er rigtig ked af det, og de skal helt sikkert have et løft når vi har fået barn nr. to. For det er både grimt og også rigtig irriterende at man sveder under dem og har for vane at holde op i dem, når jeg går rundt uden tøj på, da tyngden af dem føles rigtig ubehageligt
Isabeau skriver: Mine har også mistet deres fylde Prøver og blive gravid igen, og glæder mig så til at de begynder og strutte igen Ellers; hvis de ikke blir´ pænere overvejer jeg et løft hos en plastikkirurg.
Puslingen skriver: Det lyder meget bekendt, jeg ammer også stadig, bare ikke fuldt længere sa han ca. 8 mdr
Det lyder meget bekendt, jeg ammer også stadig, bare ikke fuldt længere sa han ca. 8 mdr
Ja! Godt min kæreste er super glad for mine bryster stadigvæk Man må ikke håbe at jeg en dag skal ud og finde en ny mand - haha. Så skal det i hvert fald være efter et løft. Ej pjat, vi har været sammen i mange år, så regner bestemt med at han er her for mine hængebryster i maaange år endnu
Anonym skriver: Ja! Godt min kæreste er super glad for mine bryster stadigvæk Man må ikke håbe at jeg en dag skal ud og finde en ny mand - haha. Så skal det i hvert fald være efter et løft. Ej pjat, vi har været sammen i mange år, så regner bestemt med at han er her for mine hængebryster i maaange år endnu
Puslingen skriver: LOL ja det kan der jo være noget om. Kæresten klager skam heller ikke. Men more sig nu meget godt over mig når jeg "brokker" mig over min sokker. Han har til budt mig noget Silicone hvis det skulle være(han er håndværker) meeeen der springer eg nu over...LOL hverken han eller en læge skal stoppe mine bryster ud
LOL ja det kan der jo være noget om. Kæresten klager skam heller ikke. Men more sig nu meget godt over mig når jeg "brokker" mig over min sokker. Han har til budt mig noget Silicone hvis det skulle være(han er håndværker) meeeen der springer eg nu over...LOL hverken han eller en læge skal stoppe mine bryster ud
LOL...GG..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128