Mistet deres fylde?:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Anonym

Mine er en H-skål og jeg ammer stadig to gange i døgnet og frygter VIRKELIG for, når det er helt slut og der ingen mælk er i dem - de ligner mildest talt noget der er løgn  Er rigtig ked af det, og de skal helt sikkert have et løft når vi har fået barn nr. to. For det er både grimt og også rigtig irriterende at man sveder under dem og har for vane at holde op i dem, når jeg går rundt uden tøj på, da tyngden af dem føles rigtig ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Isabeau

Puslingen skriver:

Hej alle sammen

Måske et lidt dumt emne men...
Efter jeg ikke fuld ammer mere så er mine bryster jo ikke lige så mælke fyldte, så nu er de faktisk begyndt at ligne noget der er lyv
Det er som om de har mistet deres fyld
Jeg har altid haft store bryster men nu har jeg to slatne hænge sokker med lidt fyld i enden. og ikke nok med det så er der nærmest blev en skål forskel på dem
Er simpelthen så ked over det.
Er der noget jeg kan gøre for at de kan få deres "fyld" tilbage, eller må jeg bare accepter at jeg har fået slatne halv tomme bryster??
Jeg har altid gået med bh så tænker ikke det ka have betydning.

Andre der har oplevet det samme hvor de efter noget tid er blevet "normale" igen??

Knus Mig som ikke syntes slatne halv tomme sokker i hver sin størrelse er spor sexede

Mine har også mistet deres fylde Prøver og blive gravid igen, og glæder mig så til at de begynder og strutte igen

Ellers; hvis de ikke blir´ pænere overvejer jeg et løft hos en plastikkirurg.

Anmeld

17. februar 2011

2721

Anonym skriver:

Mine er en H-skål og jeg ammer stadig to gange i døgnet og frygter VIRKELIG for, når det er helt slut og der ingen mælk er i dem - de ligner mildest talt noget der er løgn  Er rigtig ked af det, og de skal helt sikkert have et løft når vi har fået barn nr. to. For det er både grimt og også rigtig irriterende at man sveder under dem og har for vane at holde op i dem, når jeg går rundt uden tøj på, da tyngden af dem føles rigtig ubehageligt

Det lyder meget bekendt, jeg ammer også stadig, bare ikke fuldt længere sa han ca. 8 mdr

Anmeld

17. februar 2011

2721

Isabeau skriver:

Mine har også mistet deres fylde Prøver og blive gravid igen, og glæder mig så til at de begynder og strutte igen

Ellers; hvis de ikke blir´ pænere overvejer jeg et løft hos en plastikkirurg.

kan jeg godt forstå, tanken har også stejfet mig

Anmeld

17. februar 2011

Anonym

Puslingen skriver:

Det lyder meget bekendt, jeg ammer også stadig, bare ikke fuldt længere sa han ca. 8 mdr

Ja! Godt min kæreste er super glad for mine bryster stadigvæk  Man må ikke håbe at jeg en dag skal ud og finde en ny mand - haha. Så skal det i hvert fald være efter et løft. Ej pjat, vi har været sammen i mange år, så regner bestemt med at han er her for mine hængebryster i maaange år endnu

Anmeld

17. februar 2011

2721

Anonym skriver:

Ja! Godt min kæreste er super glad for mine bryster stadigvæk  Man må ikke håbe at jeg en dag skal ud og finde en ny mand - haha. Så skal det i hvert fald være efter et løft. Ej pjat, vi har været sammen i mange år, så regner bestemt med at han er her for mine hængebryster i maaange år endnu

Min er heldigvis også super glade for mine Men det er da ikke nogen jeg parre stolt rundt med Men okay, så længe han stadig gider mig og mine hænge bryster så er det jo som det skal være

Anmeld

17. februar 2011

ønskebørn74

Puslingen skriver:

LOL ja det kan der jo være noget om. Kæresten klager skam heller ikke. Men more sig nu meget godt over mig når jeg "brokker" mig over min sokker. Han har til budt mig noget Silicone hvis det skulle være(han er håndværker) meeeen der springer eg nu over...LOL hverken han eller en læge skal stoppe mine bryster ud

LOL...GG..

Anmeld

22. februar 2011

slettet_7530

Puslingen skriver:

Hej alle sammen

Måske et lidt dumt emne men...
Efter jeg ikke fuld ammer mere så er mine bryster jo ikke lige så mælke fyldte, så nu er de faktisk begyndt at ligne noget der er lyv
Det er som om de har mistet deres fyld
Jeg har altid haft store bryster men nu har jeg to slatne hænge sokker med lidt fyld i enden. og ikke nok med det så er der nærmest blev en skål forskel på dem
Er simpelthen så ked over det.
Er der noget jeg kan gøre for at de kan få deres "fyld" tilbage, eller må jeg bare accepter at jeg har fået slatne halv tomme bryster??
Jeg har altid gået med bh så tænker ikke det ka have betydning.

Andre der har oplevet det samme hvor de efter noget tid er blevet "normale" igen??

Knus Mig som ikke syntes slatne halv tomme sokker i hver sin størrelse er spor sexede

Velkommen til MOR-verdnen det du oplever har vi alle været ude for som har haft født et barn, noget af fylden kommer tilbage men de vil aldrig have samme struttende profil som inden man fik børn, det er en af charmerne ved at få børn sammen med alle strækmærkerne og den generelle mindre egotid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.