Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jo, mine er ikke så fine og struttende som de var en gang, men de har så også været igennem to amninger thats life...De vidner om mig og mit liv, lige som de små smilerynker ved mine øjne
Men jeg har flere gange hørt, ham ernærings eksperten Christian Bitsch sige, at mørk (meget mørk) chokolade skulle give fastere bryster -Ved ikke om det virker men det er da en god undskyldning for at spise lidt mørk chokolade i ny og næ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: Hej alle sammenMåske et lidt dumt emne men...Efter jeg ikke fuld ammer mere så er mine bryster jo ikke lige så mælke fyldte, så nu er de faktisk begyndt at ligne noget der er lyv Det er som om de har mistet deres fyldJeg har altid haft store bryster men nu har jeg to slatne hænge sokker med lidt fyld i enden. og ikke nok med det så er der nærmest blev en skål forskel på demEr simpelthen så ked over det.Er der noget jeg kan gøre for at de kan få deres "fyld" tilbage, eller må jeg bare accepter at jeg har fået slatne halv tomme bryster??Jeg har altid gået med bh så tænker ikke det ka have betydning.Andre der har oplevet det samme hvor de efter noget tid er blevet "normale" igen??Knus Mig som ikke syntes slatne halv tomme sokker i hver sin størrelse er spor sexede
Hej alle sammenMåske et lidt dumt emne men...Efter jeg ikke fuld ammer mere så er mine bryster jo ikke lige så mælke fyldte, så nu er de faktisk begyndt at ligne noget der er lyv Det er som om de har mistet deres fyldJeg har altid haft store bryster men nu har jeg to slatne hænge sokker med lidt fyld i enden. og ikke nok med det så er der nærmest blev en skål forskel på demEr simpelthen så ked over det.Er der noget jeg kan gøre for at de kan få deres "fyld" tilbage, eller må jeg bare accepter at jeg har fået slatne halv tomme bryster??Jeg har altid gået med bh så tænker ikke det ka have betydning.Andre der har oplevet det samme hvor de efter noget tid er blevet "normale" igen??Knus Mig som ikke syntes slatne halv tomme sokker i hver sin størrelse er spor sexede
Jeg har ingen børn endnu og derfor ikke ammet... Jeg har fra naturens side en H skål i den ene side og imellem en F og G i den anden side... Har altid været ked af det, indtil jeg fik min nuværende mand... Han synes det er top nice, altså der er jo variation i legen så......
Og så meget som de er elsket af ham, kan de jo kun være dejlige...
Lene
TbCp skriver: Der gik ca. 1 år efter jeg havde stoppet amningen, så var mine bryster stort set "sig selv" igen.... er dog gået en skål størrelse op men det er ok
Der gik ca. 1 år efter jeg havde stoppet amningen, så var mine bryster stort set "sig selv" igen.... er dog gået en skål størrelse op men det er ok
JulieE skriver: Jo, mine er ikke så fine og struttende som de var en gang, men de har så også været igennem to amninger thats life...De vidner om mig og mit liv, lige som de små smilerynker ved mine øjne Men jeg har flere gange hørt, ham ernærings eksperten Christian Bitsch sige, at mørk (meget mørk) chokolade skulle give fastere bryster -Ved ikke om det virker men det er da en god undskyldning for at spise lidt mørk chokolade i ny og næ
Elsk dit nye look, for det er med ret stor sandsynlighed kommet for at blive.. ellers er der vidst kun en operation der kan ændre på det, desværre...og det er jo ikke liiiige noget man bare springer ud i..
Puslingen skriver: de behøver skam heller ikke strutte bare ikke se ud som om der er 3 gange så meget hun som bryst det ser noget spøjst ud må jeg jo ærligt nok mene.
de behøver skam heller ikke strutte bare ikke se ud som om der er 3 gange så meget hun som bryst det ser noget spøjst ud må jeg jo ærligt nok mene.
Eva. skriver: Elsk dit nye look, for det er med ret stor sandsynlighed kommet for at blive.. ellers er der vidst kun en operation der kan ændre på det, desværre...og det er jo ikke liiiige noget man bare springer ud i..
Puslingen skriver: Du har nok ret mig og mine slatne sokker må slutte fred
Du har nok ret mig og mine slatne sokker må slutte fred
Ja...jeg havde sådan nogle snyde babser...forfra kunne man se dem, men vendte jeg siden til, så ville man aldrig gætte der var babser.. altså når jeg ikke havde bh på..
Jeg prøvede i mange år at blive venner med mine, men det gik ikke...vi ville, om man så må sige, i hver vores retning...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128