Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Jeg har ingen børn endnu og derfor ikke ammet... Jeg har fra naturens side en H skål i den ene side og imellem en F og G i den anden side... Har altid været ked af det, indtil jeg fik min nuværende mand... Han synes det er top nice, altså der er jo variation i legen så...... Og så meget som de er elsket af ham, kan de jo kun være dejlige... Lene
Jeg har ingen børn endnu og derfor ikke ammet... Jeg har fra naturens side en H skål i den ene side og imellem en F og G i den anden side... Har altid været ked af det, indtil jeg fik min nuværende mand... Han synes det er top nice, altså der er jo variation i legen så......
Og så meget som de er elsket af ham, kan de jo kun være dejlige...
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Ja...jeg havde sådan nogle snyde babser...forfra kunne man se dem, men vendte jeg siden til, så ville man aldrig gætte der var babser.. altså når jeg ikke havde bh på.. Jeg prøvede i mange år at blive venner med mine, men det gik ikke...vi ville, om man så må sige, i hver vores retning...
Ja...jeg havde sådan nogle snyde babser...forfra kunne man se dem, men vendte jeg siden til, så ville man aldrig gætte der var babser.. altså når jeg ikke havde bh på..
Jeg prøvede i mange år at blive venner med mine, men det gik ikke...vi ville, om man så må sige, i hver vores retning...
Puslingen skriver: De kan altså også være tarvelig sådan nogle babser Fik du lavet dine eller?
De kan altså også være tarvelig sådan nogle babser Fik du lavet dine eller?
Ja, det valgte jeg at få gjort for 2½ år siden...og det jeg fortryder mest er at jeg ikke gjorde det noget før...det er bare rart at føle sig godt tilpas i sin krop og ikke være flov over de babser der..
Eva. skriver: Ja, det valgte jeg at få gjort for 2½ år siden...og det jeg fortryder mest er at jeg ikke gjorde det noget før...det er bare rart at føle sig godt tilpas i sin krop og ikke være flov over de babser der..
Puslingen skriver: Dejligt du har fået det bedre med dem nupt. Er jeg ikke der endnu, men hvis jeg slet ikke kan forene mig med deres nu form, vil jeg nok vælge at få dem lavet sådan så de ville se ud som før graviditeten
Dejligt du har fået det bedre med dem nupt. Er jeg ikke der endnu, men hvis jeg slet ikke kan forene mig med deres nu form, vil jeg nok vælge at få dem lavet sådan så de ville se ud som før graviditeten
Min var meget MEGET ødelagt..efter tre graviditeter og større vægttab, der var de meget lang, 8 cm hæng...jeg fik dem kun løftet, de der kunstige bryster er ikke lige mig.. men jeg har en E skål, så det er jo nemt nok at mene at løft er perfekt...men smukke, det blev de og uden hæng..
Men altid godt at man ved det kan ændres hvis det kommer dertil.
Eva. skriver: Min var meget MEGET ødelagt..efter tre graviditeter og større vægttab, der var de meget lang, 8 cm hæng...jeg fik dem kun løftet, de der kunstige bryster er ikke lige mig.. men jeg har en E skål, så det er jo nemt nok at mene at løft er perfekt...men smukke, det blev de og uden hæng.. Men altid godt at man ved det kan ændres hvis det kommer dertil.
Puslingen skriver: okay, det var da meget smartMine svinger normal, mellem DD og E, men nu ved jeg ikke, de hænger meget og er ligsom tomme, hvis man kan kalde dem det
okay, det var da meget smartMine svinger normal, mellem DD og E, men nu ved jeg ikke, de hænger meget og er ligsom tomme, hvis man kan kalde dem det
Sender dig lige et billede...blive ikke bange...
Eva. skriver: Sender dig lige et billede...blive ikke bange...
Puslingen skriver: Hmm ved ikke lige hvad der skerangående chokoladen, kan det da godt være det skal blive min undskyldning næste gang trangen rammer mig
Hmm ved ikke lige hvad der skerangående chokoladen, kan det da godt være det skal blive min undskyldning næste gang trangen rammer mig
Bare husk det skal være mørkt -Ej... kan godt forstå du gerne vil have mere fylde end hud. men giv lidt tid, som jeg husker dte skulle de lige finde sig selv efter amningen
JulieE skriver: Bare husk det skal være mørkt -Ej... kan godt forstå du gerne vil have mere fylde end hud. men giv lidt tid, som jeg husker dte skulle de lige finde sig selv efter amningen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128