Kæreste søde Heidi!
Jeg har tænkt SÅ meget på dig og den aldeles uretfærdige situation du på et splitsekund er havnet i - jeg har grædt på dine vegne, velvidende at det ikke hjælper dig. Jeg har endda grædt på mine egne vegne blot ved at forestille mig selv, i din situation...
Jeg ved slet , slet ikke hvilke ord jeg skal vælge.. Ingen ord kan alligevel ændre ved den smerte og det savn der er ved at æde dig op. Du må være stærk - men giv også dig selv lov til at være svag!
Græd, råb, skrig, sov, skæld ud - hvad som helst! Du må ikke glemme dig selv - du må ikke fortrænge dig selv.. Det er dig der er tilbage, det er dig der skal leve - for dig selv og for jeres børn.
Jeg håber inderligt at du har et godt netværk der kan støtte dig og børnene i denne svære tid - du må ikke være for stolt til at bede om hjælp - INGEN er stærk nok til at komme igennem sådan en tragedie selv. Bed om hjælp, LOV mig det!
Det glæder mig at læse at Steffen var på vej hjem igen da det skete. Sket er sket, desværre, men det må lette dit hjerte og dit sind at vide at manden du skulle leve dit liv med - ikke valgte livet fra, men til... Skæbnen ville bare noget andet - dybt uretfærdig og uforståeligt. Men husk det, Heidi, han valgte livet, han valgte dig!
De kærligtste tanker fra mig
Marie
Anmeld