hvor er i bare søde alle sammen.. har læst hvert et ord.. har bare ikke magtet at skrive tilbage..
jeg står i dyb sorg til op over halsen.. og har svært ved at trække vejret..
det gør så ondt indeni.. min elskede er her ikke mere.
jeg savner ham så inderligt, jeg længes efter ham, jeg sørger som jeg aldrig har gjort før. det æder mig op indvendigt.
jeg har gået med følelsen af at jeg gerne vil tage med ham i himlen.. og den anden følelse af at være der for vores børn.
jeg har valgt han skal have en gravplads, hvor der også er plads til mig når jeg skal herfra engang.
jeg giftede mig med denne mand fordi det var ham jeg skulle ligge i armene på og dø stille mens jeg sov. fordi han er min soulmate.. fordi han fik mig til at føle som han gjorde..
jeg skriver i datid.. det er så urealistisk. det gør ondt indeni.. mit hjerte var lige helet op efter min mors død... men det er rent arvæv og det heler aldrig op igen.. det gør simpelthen for ondt..
jeg har kun fået en lille burger ned siden søndag aften. har ikke magtet at spise ej heller følt sult.. kun sorg.. jeg ryster og skælver og har lyst til at råbe ud..... HVORFOR..
jeg har bare mistet så meget.. og nu dette.. jeg dør hvis jeg mister et af mine børn.. så dør jeg ...... jeg falder om.. og så dør jeg..
det er ikke til at bære..
jeg håber at se nogle af jer til begravelsen.. det ville varme meget.. hvis nogle ville møde op..
kirken må ikke være tom....
Anmeld