Bon'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

Rasmine

Skal da vist lige ha tjekket op på e boks.
Hmm... Der findes så mange moderne ting, outthere.

Mette - kommer så sjældent ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Skal da vist lige ha tjekket op på e boks.
Hmm... Der findes så mange moderne ting, outthere.

Mette - kommer så sjældent ud

i hvert fald for sjældent lyde det til:D...

betina

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Jeg har en intention om at gemme dem, men de ligger hulter til bulter sammen med alle de ander i poser. Så nu er de røget ud og så skal jeg have anskaffet mig en kasse de vigtige bon'er kan ligge i (ligesom min moar :P) -Nadia

Anmeld

29. september 2008

Lene76

hehe nogen gange mette så er du virkelig bare fra landet og total blond hehe...... kan skisme ik lade vær med at grine af dig... hehe:))

Herhjemme har vi en mappe med plastiklommer, hvor vi hver familiemedlem har en lomme.... det gør så osse at farven på bonen bliver på bonen og ik svinder ud i den blå luft.... og de ska jo gerne holde de 2 år vi har reklamationsret ik;)

Knus Lene, som lige vil sige det RØDE hold rules..... hehe8D

Anmeld

29. september 2008

Anja

Får kun gemt dem fra de store indkøb - tv og sådan - alt andet ryger bare ud .... :$

Anmeld

29. september 2008

ka li ja

mine bonner smider jeg i en bunke på køkkenbordet, og når den blir tilstrækkelig stor, så sortere jeg dem og smider dem i en mappe jeg har til formålet!!
det er jo så bare noget pis at de 2 vigtigste bonner(mortens ur og com) ikke lige er i mængden!! og de skal bruges nu!! typisk.. troede ellers alt var gemt>(

Anmeld

30. september 2008

Tynen

Jeg får aldrig bonen med.
Synes det er sørgeligt at se de sande realiteter i øjnene og vil helst have ryddet alle beviser på at jeg nu atter engang har impulshoppet :S

Til de "store" ting (fladjern ( :) ), mobiler osv.) prøver jeg med den bedste vilje at gemme et sikkert sted som jeg altid vil huske hvor er.
Ideen er god, men om jeg fatter hvor dælen de boner bliver af når jeg skal bruge dem >(

Anmeld

30. september 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Jeg får aldrig bonen med.
Synes det er sørgeligt at se de sande realiteter i øjnene og vil helst have ryddet alle beviser på at jeg nu atter engang har impulshoppet :S

Til de "store" ting (fladjern ( :) ), mobiler osv.) prøver jeg med den bedste vilje at gemme et sikkert sted som jeg altid vil huske hvor er.
Ideen er god, men om jeg fatter hvor dælen de boner bliver af når jeg skal bruge dem >(

nÅ det er dejligt at det ikke kun er mig der har den tildens med at ligge noget et sted fordi man skal kunne finde det igen, og ja når man så skal bruge det, ja så kan man enten ikke huske hvor man har lagt det, eller også ligger det ikke der hvor man lagde det...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.