Bon'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Rasmine

Hvad gør I med dem? Bon'er på feks. nyt tøj eller sko til ungerne? Eller Jer selv for den sags skyld? Eller garantibeviser på div. crap man får slæbt hjem. Jer siger jeg til mig selv, hver gang, jeg har shoppet: Denne her skal gemmes, hvis nu der bliver noget. MEN ak og ve, aner sgu da ikke hvor alle de millioner milliarder bon'er er henne. Måske i Bon land. Skulle man lave en lille mappe agtig sag, med enten månedsinddeling, eller kategori inddeling, og så smide dem deri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Lise

Måske i Bon land.

Hahahahahah :D

Her ligger de bare rundt omkring - nogle i posen som tøjet blev hjembragt i, andre her og der.. Hvis de lige pludselig ligger i vejen ryger de i skralderen..
Hvis vi køber større ting gemmes bonen i en mappe - men det er ikke mig der er sådan et ordensmenneske, det er manden min...

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvad gør I med dem? Bon'er på feks. nyt tøj eller sko til ungerne? Eller Jer selv for den sags skyld? Eller garantibeviser på div. crap man får slæbt hjem. Jer siger jeg til mig selv, hver gang, jeg har shoppet: Denne her skal gemmes, hvis nu der bliver noget. MEN ak og ve, aner sgu da ikke hvor alle de millioner milliarder bon'er er henne. Måske i Bon land. Skulle man lave en lille mappe agtig sag, med enten månedsinddeling, eller kategori inddeling, og så smide dem deri?[/citat] En god idé er hvis du har en gammel Chokolade æske (sådan en pænt stor Bogø Fyldt chokolade-æske) stil den ind i et skab, og samme deag du kommer hjem med en bon på noget garanti halløj ind i æsken med bonen... Betina

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvad gør I med dem? Bon'er på feks. nyt tøj eller sko til ungerne? Eller Jer selv for den sags skyld? Eller garantibeviser på div. crap man får slæbt hjem. Jer siger jeg til mig selv, hver gang, jeg har shoppet: Denne her skal gemmes, hvis nu der bliver noget. MEN ak og ve, aner sgu da ikke hvor alle de millioner milliarder bon'er er henne. Måske i Bon land. Skulle man lave en lille mappe agtig sag, med enten månedsinddeling, eller kategori inddeling, og så smide dem deri?[/citat] En god idé er hvis du har en gammel Chokolade æske (sådan en pænt stor Bogø Fyldt chokolade-æske) stil den ind i et skab, og samme deag du kommer hjem med en bon på noget garanti halløj ind i æsken med bonen... Betina[/citat] GRR............ Behøvede du nu os lige minde mig på at der findes chokolade derude i det virkelige liv??? :P Hvad så med alle de der åndssvage breve man får fra div. instanser? Får I dem smidt i en mappe, eller er det ligesom her: 1. Kuverten åbnes 2. Kuverten smides væk 3. Brevet bliver smidt i en bunke andre irriterende papirer, uden at have fået læst hvad det egentlig er? 4. Døren til kontoret smækkes i, inden man bliver overfaldet af en stak papirer. Hader, hader, hader papirer... -Skolepapirer, breve i rudekuverter mv. mv. mv...

Anmeld

29. september 2008

Lise

Har du hørt om e-boks?

Anmeld

29. september 2008

Kaufie

Her ryger bon'er på ting hvor den også fungerer som garantibevis også i en mappe - sammen med manualen. Men altså - på tøj og støvler - dem gemmer jeg i min tegnebog indtil næste gang den skal tømmes for bon'er.... Også selvom jeg tænker det samme når tøjet har en vis værdi/kvalli.

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

Lise skriver:

Har du hørt om e-boks?

Nja, har nok HØRT om den.
Hva da?

Men hva, havde jo heller aldrig hørt om G-mail.
Mette - nu med g-mail, men har aldrig brugt den.
:$

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvad gør I med dem? Bon'er på feks. nyt tøj eller sko til ungerne? Eller Jer selv for den sags skyld? Eller garantibeviser på div. crap man får slæbt hjem. Jer siger jeg til mig selv, hver gang, jeg har shoppet: Denne her skal gemmes, hvis nu der bliver noget. MEN ak og ve, aner sgu da ikke hvor alle de millioner milliarder bon'er er henne. Måske i Bon land. Skulle man lave en lille mappe agtig sag, med enten månedsinddeling, eller kategori inddeling, og så smide dem deri?[/citat] En god idé er hvis du har en gammel Chokolade æske (sådan en pænt stor Bogø Fyldt chokolade-æske) stil den ind i et skab, og samme deag du kommer hjem med en bon på noget garanti halløj ind i æsken med bonen... Betina[/citat] GRR............ Behøvede du nu os lige minde mig på at der findes chokolade derude i det virkelige liv??? :P Hvad så med alle de der åndssvage breve man får fra div. instanser? Får I dem smidt i en mappe, eller er det ligesom her: 1. Kuverten åbnes 2. Kuverten smides væk 3. Brevet bliver smidt i en bunke andre irriterende papirer, uden at have fået læst hvad det egentlig er? 4. Døren til kontoret smækkes i, inden man bliver overfaldet af en stak papirer. Hader, hader, hader papirer... -Skolepapirer, breve i rudekuverter mv. mv. mv...[/citat] Altså breve fra div. instancer havner som regel i en bunke med mindre det lige er den dag jeg er i gang med at ryde op i bunken, for så ryger de i mappen... og når mappen er fuld ryger den i kælderen og stå ind til der er gået så lang til at man kan tage mappen op smide indholdet ud og genbruge mappen... Er ked af at jeg lige fik mindet dig om chokolade, men det behøver altså ikke lige være en chokolade æske, den skal bare have den størrelse... Betina

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Lise skriver:

Har du hørt om e-boks?

Hva da?

E-boks er sådan en ting som gør at du får halvt så mange papirere fra din bank, de ender i din Netbank i stedet for...

Betina

Anmeld

29. september 2008

Lise

Mebach skriver:

Lise skriver:

Har du hørt om e-boks?

Hva da?

Med e-Boks kan du sige farvel til rudekuverterne og goddag til større overblik og mindre besvær.

http://www.e-boks.dk/

Love it (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.