.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. februar 2011

bullerbassen

qp skriver:

Hvad siger du til 180 inkl?

Og ps.... hvordan i alverden skal man få noget solgt herinde hvis man ikke opper mere end hver 7 dag?

Hvor brugt er det ???

Kan du presses lidt 

P.s det ved jeg ikke men har sommetider se " dameren " skriver en pæn hilsen & gør man det igen kan dine annoncer blive lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

qp

bullerbassen skriver:

Hvor brugt er det ???

Kan du presses lidt 

P.s det ved jeg ikke men har sommetider se " dameren " skriver en pæn hilsen & gør man det igen kan dine annoncer blive lukket

Det er faktisk i rigtig god stand og nyrprisen er jo 539 kr, så deeeeeet er sgu en go pris hvis jeg selv må have lov til, at sige det Tro mig ... jeg ville ikke sælge noget ubrugeligt slidt l*ort - alt det tøj som jeg ikke synes var værd, at sælge er smidt ud

Anmeld

24. februar 2011

bullerbassen

qp skriver:

Det er faktisk i rigtig god stand og nyrprisen er jo 539 kr, så deeeeeet er sgu en go pris hvis jeg selv må have lov til, at sige det Tro mig ... jeg ville ikke sælge noget ubrugeligt slidt l*ort - alt det tøj som jeg ikke synes var værd, at sælge er smidt ud

Aghhh mangler ikke tøj men er jo bare så vild med den esl dragt

Og har ski lovet manden ikke at købe mere - hi hi...

Tænke tænke tænke

Anmeld

24. februar 2011

qp

bullerbassen skriver:

Aghhh mangler ikke tøj men er jo bare så vild med den esl dragt

Og har ski lovet manden ikke at købe mere - hi hi...

Tænke tænke tænke

Anmeld

25. februar 2011

Lillefe

Hej igen du de der Nameit bukser dem vil jeg temlig gerne eje også.. lige inden jeg overføre-.. er vild med dem har allerede en del af dem

Anmeld

25. februar 2011

qp

Hej igen du de der Nameit bukser dem vil jeg temlig gerne eje også.. lige inden jeg overføre-.. er vild med dem har allerede en del af dem

Ja de er rigtig fede, har dem i alle str også Jamen de er jo i rigtig god stand begge, stadig bløde og lækre og uden pletter osv...  Hvad siger du til 350 lige ud?- Det er så 65 kr for 2 pr bukser i rigtig god stand ... Og mon ikke der også er en lille ekstra surprice med  i pakken

Anmeld

3. marts 2011

qp

11. marts 2011

qp

Nu opdateret!

Anmeld

17. marts 2011

qp

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.