.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

Jeg har masser af strømper, men kun Melton - min søn bruger kun melton... Jeg har dem i forskellige farver. Jeg skal lige finde ud af hvilke størrelser der er og hvilke farver - når der ligger Melton strømper for laaang tid og der jo ikke står størrelse indeni kan det være liiiiiidt svært at finde ud af

Super! har en del tøj men da jeg kiggede noget igennem i dag kom jeg bare lige i tanke om jeg da manglede strømper! har kun få par som er større end str. 19.. hmm.. Jeg vil lige sige hold da k.. hvor er din dreng lækker på dit profil billede han er da bare for skøn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

qp

Perl skriver:

Super! har en del tøj men da jeg kiggede noget igennem i dag kom jeg bare lige i tanke om jeg da manglede strømper! har kun få par som er større end str. 19.. hmm.. Jeg vil lige sige hold da k.. hvor er din dreng lækker på dit profil billede han er da bare for skøn!!

Ahh det kender jeg så godt men jeg synes jeg er blevet ret god til, at "købe under mig" hvilket jo både er godt og skidt... hehe! Hvor er du sød at skrive sådan om min søn - 1000 tak det gik liiiiiige i hjertet på mig, kan du tro ....  Og du har iøvrigt også nogle rigtig lækre unger ( jeg husker nogle halvstore børn, en pige og en dreng som bare havde en overdrevet lækker hudfarve) men du har ikke billeder på mere og jeg vidste slet ikke du havde en helt lille babydreng ?  Håber da ik jeg tager fejl med en anden ...

Anmeld

18. februar 2011

qp

Perl skriver:

Og ps.... jeg finder lige ud af det med strømperne først, så sender jeg en PB hvor vi lige kan aftale det sidste mht strømper osv

Anmeld

18. februar 2011

Lillefe

Ahh det kender jeg så godt men jeg synes jeg er blevet ret god til, at "købe under mig" hvilket jo både er godt og skidt... hehe! Hvor er du sød at skrive sådan om min søn - 1000 tak det gik liiiiiige i hjertet på mig, kan du tro ....  Og du har iøvrigt også nogle rigtig lækre unger ( jeg husker nogle halvstore børn, en pige og en dreng som bare havde en overdrevet lækker hudfarve) men du har ikke billeder på mere og jeg vidste slet ikke du havde en helt lille babydreng ?  Håber da ik jeg tager fejl med en anden ...

hehe nej det er mig  har bare på så det kun er mine venner som kan se dem...og jo han er næsten 4 måneder nu. og ligner sin søster helt vildt  Det er helt i orden med din søn.. kunne ikke dy mig syntes bare han er for skøn..

Anmeld

19. februar 2011

Svenne

qp skriver:

Ej sikke lej blusen er lige røget forbi dig

Det var ærgerligt! 

Kan du lave en god pris på de to heldragter så?

Anmeld

19. februar 2011

qp

Svenne skriver:

Det var ærgerligt! 

160 inkl fragt for begge?

Anmeld

19. februar 2011

qp

hehe nej det er mig  har bare på så det kun er mine venner som kan se dem...og jo han er næsten 4 måneder nu. og ligner sin søster helt vildt  Det er helt i orden med din søn.. kunne ikke dy mig syntes bare han er for skøn..

Hey igen

Jamen stort (forsinket) tillykke med din lille babydreng - hvor dejligt...  Arh jamen jeg har ikke været så aktiv herinde i den seneste tid, så jeg har ik rigtig fulgt med i hvad der sker for de forskellige

Nå men jeg fandt jo en masse strømper, 80% af dem har aldrig været brugt da min søn har en meget høj vrist og alt bare strammer omkring hans ben. De fleste på billedet er omkring str 20-21 og det var nemlig efter dette, at jeg begyndte kun at købe Melson strømper da han jo ikke kunne bruge så mange efter han voksede ud af de stømper du kan se i række 2 med lang rib kant (H&M).

Hjemmeskoene er begge i str. 20-21, de stribede er fra Okker Gokker og der står navn i bunden... De andre er fra Ce La Vi og de har aldrig været brugt netop pga hans besværlige for, der står stadig pris på (120 kr).

Nå men du kan jo skrive hvilke du har interesse i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2011

Svenne

Svenne skriver:

Det var ærgerligt! 

Hvor meget er de brugt?

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

Hey igen

Jamen stort (forsinket) tillykke med din lille babydreng - hvor dejligt...  Arh jamen jeg har ikke været så aktiv herinde i den seneste tid, så jeg har ik rigtig fulgt med i hvad der sker for de forskellige

Nå men jeg fandt jo en masse strømper, 80% af dem har aldrig været brugt da min søn har en meget høj vrist og alt bare strammer omkring hans ben. De fleste på billedet er omkring str 20-21 og det var nemlig efter dette, at jeg begyndte kun at købe Melson strømper da han jo ikke kunne bruge så mange efter han voksede ud af de stømper du kan se i række 2 med lang rib kant (H&M).

Hjemmeskoene er begge i str. 20-21, de stribede er fra Okker Gokker og der står navn i bunden... De andre er fra Ce La Vi og de har aldrig været brugt netop pga hans besværlige for, der står stadig pris på (120 kr).

Nå men du kan jo skrive hvilke du har interesse i?

Hej igen jo jeg er interesseret i sokkerne jeg skal lige op og lurer hvad jeg har at sutsko er faktisk lidt i tvivl for der har jeg arvet nogen men husker ikke hvad str.. hvad skal du have for det hele?

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

Hob glemte at sige tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.