qp skriver:
Alt i str. 86 og i fin stand - uden huller og pletter.................!
Billede 1: Peter Plys overalls, Peter Plys Joggingdragt, Småfolk hendragt, Ej Sikke Lej heldragt.
Billede 2: Forskellige langærmede bluser og hoodies - Ej sikke lej, H&M, GAP, Mormors hjemmestrik med bamseknapper i siden & Friends. (Ej Sikke Lej + GAP Hoodien er solgt!)
Billede 3: Regndragt - brugt få gange i vuggestuen.
Billede 4: Super fed RALPH LAUREN bluse 86/92 så godt som ny pga den fantastiske kvalitet.
Billede 5: Grøn strikbluse: Super lækker strik fra Bombitt 86/92 (elsker den, men den er liiiige kort nok) ******* Stribet bluse: Fin bluse 86/92 (Kun brugt 2-3 gange)
Billede 6: Velourbukser i en oprindelig str. 80 som min mor har "fixet til en str. 86" (de var så lange men smalle i taljen) ***** 7X bodys i fin stand, 2X strømpebukser fra H&M.
Billede 7: Ida T heldragt i str: 86 (Som ny)
Billede 8: 2X Velourbukser fra Name It + 2 par hjemmesyede bukser med små frække detaljer.
Billede 9: Jeans som kan justeres i talje, fløjlsbukser som kan justeres i taljen og et pr ubrugte joggingbukser.
Billede 10: Osh Kosh Hoodie (2T), Okker Gokker fleece med hætte.
Billede 11: 3x Bluser i fin stand - H&M, GAP & Føtex.
Billede 12: Rigtig blød lækker ubrugt dragt - fin med en grøn body indenunder (se grøn body på billede 5).
Billede 13: Fin ubrugt bluse.
Billede 14: Nattøj - sættet til venstre er ubrugt, dog vasket en gang.
Jeg ønsker kun at handle med købere som er interesseret i flere dele.
Se også mine andre salgsannoncer: - Mere tøj i andre størrelser til drenge, fede sneakers til drenge, babyalarm og tøj til voksne... 
Byd løs