Afhentning efter afsluttet samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Chalala85

Carina1977 skriver:

Hov sorry....jeg huskede forkert. Hun skulle jo bare sættes igang. Ved ikke hvorfor jeg tænkte kejsersnit...haha

hehe helt okay.. Nu har jeg aftalt med ahm at jeg står på enghave st. kl 16.00 og forventer min søn bliver afleveret til mig det og han har sagt han nok skal finde en løsning. Rart for en gang skyld at holde fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Chalala85

Mette 27 skriver:

Hvis de først nu har fået at vide at hun skal sættes igang søndag så er der vel ikke noget forkert i at han spørg dig ad, når han nu ikke kan aflevere om lørdagen, kender flere der først har vist det få dage før. Men jo du kan holde fast i dit, men vend den om og tænk hvis det var dig der skulle sættes igang og skulle have afleveret barn først.. Det vil jo også være synd for din søn at han skal op kl. 5 fordi han bare skal afleveres hvor han plejer at bliver afleveret..

Puha det vækker minder fra min barndom da, og det er ikke sjove minder, selv om man tror børnene ikke forstår at forældrene ikke kan enes så ved de godt hvad der foregår og det giver ar på sjælene, mine fandt heldigvis ud af det, men ja skaden var sket..

pkt. 1 han har vidst det i godt 1 måned, så det er lidt sent han løber efter min hjælp.

pkt. 2 Mikkel skal ikke op kl 5. Planen er at han skal være hos sin farfar fra lørdag til søndag hvor jeg så får ham kl. 16.00

Hvis jeg mente der var nogen som helst mulighed for Mikkel ville have det skidt/bliver dårligt behandlet m.m så ville jeg aldrig gå med til det.

Men jeg er blevet er mere fast beslutsom kvinde med tiden efter jeg har hoppet så højt som hans far bedte om bare for ikke at diskutere. Det har gjort mit liv dårligt og det er til gengæld gået udover Mikkel fordi jeg var meget negativ overfor hans far og irriteret når tingene blev ændret i sidste øjeblik. Det nye "jeg" gør at Mikkel reagere bedre og har en mor det har meget mere overksud fordi jeg holder mig til hvad vi har aftalt.

Anmeld

18. februar 2011

Chr-Hei

Chalala85 skriver:

pkt. 1 han har vidst det i godt 1 måned, så det er lidt sent han løber efter min hjælp.

pkt. 2 Mikkel skal ikke op kl 5. Planen er at han skal være hos sin farfar fra lørdag til søndag hvor jeg så får ham kl. 16.00

Hvis jeg mente der var nogen som helst mulighed for Mikkel ville have det skidt/bliver dårligt behandlet m.m så ville jeg aldrig gå med til det.

Men jeg er blevet er mere fast beslutsom kvinde med tiden efter jeg har hoppet så højt som hans far bedte om bare for ikke at diskutere. Det har gjort mit liv dårligt og det er til gengæld gået udover Mikkel fordi jeg var meget negativ overfor hans far og irriteret når tingene blev ændret i sidste øjeblik. Det nye "jeg" gør at Mikkel reagere bedre og har en mor det har meget mere overksud fordi jeg holder mig til hvad vi har aftalt.

Her går tingene også lige efter papiret fra sfv da der ellers vil blive ALT for meget rod i det hele ... Ved godt det er bedst at samarbejde pga barnet men det er bare ikke altid muligt ...

Anmeld

18. februar 2011

Chalala85

Heidi-ra skriver:

Her går tingene også lige efter papiret fra sfv da der ellers vil blive ALT for meget rod i det hele ... Ved godt det er bedst at samarbejde pga barnet men det er bare ikke altid muligt ...

Jeg synes ihvertfaldet ikke det nytter noget at den forældre som barnet bor hos og dermed også er hos 85% af tiden ikke er glad men istedet fuld af bekymringer og afmagt hver gang et samvær nærmer sig. Men det er jo derfor vi som står i de situationer er så glade for sfv afgørelser

Anmeld

18. februar 2011

Carina1977

Chalala85 skriver:

hehe helt okay.. Nu har jeg aftalt med ahm at jeg står på enghave st. kl 16.00 og forventer min søn bliver afleveret til mig det og han har sagt han nok skal finde en løsning. Rart for en gang skyld at holde fast

Godt for dig  

Godt i fandt ud af det. Der er heller ikke noget værre end bøvl omkring samvær. Jeg har selv været den der gav mig hele tiden, fordi jeg netop ikke gad konflikter, og også for at skåne min søn fra en sur far. Jeg orkede heller ikke til sidst, fordi på et eller andet tidspunkt bliver det bare udnyttet på et eller andet plan.

Nu er jeg ligesom dig, at jeg følger alt det der står på papiret. Altså vil han gerne bytte weekend med mig fordi han skal noget, så bytter vi også weekend, hvis jeg kan få det til at passe ind. men ellers, så følger vi vores plan

Jeg håber at det her er sidste gang at du får bøvl med det

Anmeld

18. februar 2011

Chalala85

Carina1977 skriver:

Godt for dig  

Godt i fandt ud af det. Der er heller ikke noget værre end bøvl omkring samvær. Jeg har selv været den der gav mig hele tiden, fordi jeg netop ikke gad konflikter, og også for at skåne min søn fra en sur far. Jeg orkede heller ikke til sidst, fordi på et eller andet tidspunkt bliver det bare udnyttet på et eller andet plan.

Nu er jeg ligesom dig, at jeg følger alt det der står på papiret. Altså vil han gerne bytte weekend med mig fordi han skal noget, så bytter vi også weekend, hvis jeg kan få det til at passe ind. men ellers, så følger vi vores plan

Jeg håber at det her er sidste gang at du får bøvl med det

Tak søde

Anmeld

18. februar 2011

<3

Godt I fandt en ordentlig løsning. Har sådan tænkt på dig men har ingen erfaring at komme med så har set til på sidelinien

Anmeld

18. februar 2011

Chalala85

Kirle skriver:

Godt I fandt en ordentlig løsning. Har sådan tænkt på dig men har ingen erfaring at komme med så har set til på sidelinien

Hvor er du sød og tak

Anmeld

18. februar 2011

<3

Chalala85 skriver:

Hvor er du sød og tak

Selv tak da. Kan ikke umiddelbart finde på en værre situation at stå i end at ens barn er kastbold mellem to forældre så super hvis I kunne få det til at glide bedre med kommunikationen. Og så er det jo altid godt at stå fast på sin ret. Man går det så meget bedre indeni

Anmeld

18. februar 2011

Phoenix

Chalala85 skriver:

Jeg synes ihvertfaldet ikke det nytter noget at den forældre som barnet bor hos og dermed også er hos 85% af tiden ikke er glad men istedet fuld af bekymringer og afmagt hver gang et samvær nærmer sig. Men det er jo derfor vi som står i de situationer er så glade for sfv afgørelser

Er SÅ enig med dig. Er ude i nogle af de samme problematikker med mit barns far. Det er altid mig der har været samarbejdsvillig og hjulpet ham og har intet fået retur. Det er ikke tilfredsstillende og der må jo efterhånden trækkes klare grænser. Men godt I fandt en løsning der tilgodeså alle parter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.