Afhentning efter afsluttet samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Chalala85

Eva. skriver:

Kan du ikke få sønne hjem lørdag i stedet...hvis det er laaaaangt væk, så er kl.8 da meget tidligt...jeg ville i hvert fald sørge for at hente så ikke barnet skulle smides rundt eller få far til at aflevere dagen før...det er jo ikke noget der foregår hver weekend at han bliver far...

altså nej det gør det jo ikke, men 3. gang trods alt... meeen han har vidst det i 9 mrd. Har vidst i 1½ år an skulle have sin søn i denne ferie så er det for den da ikke mig der skal rykke rundt min kalender for at tilpasse ham. Måske er jeg strid men jeg vil ikke være med til at danse efter hans pibe længere. Slut færdig. Så jeg skulle bare vide om jeg kan holde mig til den aftale der er sort på hvidt:-) og tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Aves.

Chalala85 skriver:

altså nej det gør det jo ikke, men 3. gang trods alt... meeen han har vidst det i 9 mrd. Har vidst i 1½ år an skulle have sin søn i denne ferie så er det for den da ikke mig der skal rykke rundt min kalender for at tilpasse ham. Måske er jeg strid men jeg vil ikke være med til at danse efter hans pibe længere. Slut færdig. Så jeg skulle bare vide om jeg kan holde mig til den aftale der er sort på hvidt:-) og tak for svar.

Det kan du jo altid gøre...jeg ser kun et barn der taber fordi forældrene hader hinanden.. så ja, du kan da holde på dit, men du kunne jo også vælge at se sådan på det at din søn ikke skal lide over en far der ikke magter at lave aftaler i god tid..

Held og lykke.

Anmeld

16. februar 2011

Chalala85

Eva. skriver:

Det kan du jo altid gøre...jeg ser kun et barn der taber fordi forældrene hader hinanden.. så ja, du kan da holde på dit, men du kunne jo også vælge at se sådan på det at din søn ikke skal lide over en far der ikke magter at lave aftaler i god tid..

Held og lykke.

Han lider bestemt ikke. Han er i gode hænder der vor han er ingen tvivl om det. og tak. Der er en god aftale i hus nu så det er fint.

Anmeld

17. februar 2011

Pige2009

Chalala85 skriver:

Hey piger...

Har et spørgsmål.

min søn er hos sin far i denne uge, hans far skal så være far igen til sit 3. barn med 3. kæreste. Det har han vidst i 9 måneder som de fleste. Nu skal kæresten måske sættes igang på søndag kl. 08.00 og han vil så have jeg skal hente min søn lang pokker i vold hos hans anden datters mor som jeg i forvejen ikke har det mest sublime forhold til. Skal jeg gøre det efter som det ikke er den skiftlige aftale vi har liggende!? Alt afhentning i weekend / søndag foregår på Enghave st og hverdage i børnehaven. Det er ikke for at være unfair men jeg gider simpelthen ikke stå model til mere fra hans side og hans sidste øjebliksudmenldelser.

Tjaa... Jeg synes, du skal ringe til SFV og spørge dem, hvordan de mener, du skal forholde dig

Anmeld

17. februar 2011

Carina1977

Chalala85 skriver:

Hey piger...

Har et spørgsmål.

min søn er hos sin far i denne uge, hans far skal så være far igen til sit 3. barn med 3. kæreste. Det har han vidst i 9 måneder som de fleste. Nu skal kæresten måske sættes igang på søndag kl. 08.00 og han vil så have jeg skal hente min søn lang pokker i vold hos hans anden datters mor som jeg i forvejen ikke har det mest sublime forhold til. Skal jeg gøre det efter som det ikke er den skiftlige aftale vi har liggende!? Alt afhentning i weekend / søndag foregår på Enghave st og hverdage i børnehaven. Det er ikke for at være unfair men jeg gider simpelthen ikke stå model til mere fra hans side og hans sidste øjebliksudmenldelser.

Personligt ville jeg nok bede ham om at komme og aflevere dagen før i stedet for. Det ville da være det rareste for alle parter

Anmeld

17. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Hey piger...

Har et spørgsmål.

hvis i laver den aftale om som ikke står på skrift så er det ham der skal komme med hende..

Jeg har normalt min datter fra torsdag til mandag hvis vi ikke kan have hende til mandag så aflever vi hende selv søndag..

Henriette

Anmeld

17. februar 2011

Chalala85

Carina1977 skriver:

Personligt ville jeg nok bede ham om at komme og aflevere dagen før i stedet for. Det ville da være det rareste for alle parter

Jeg kan ikke få ham hjem lørdag for jeg er ikke i dk på det tidspunkt før meget sendt aften.

Anmeld

17. februar 2011

Carina1977

Chalala85 skriver:

Jeg kan ikke få ham hjem lørdag for jeg er ikke i dk på det tidspunkt før meget sendt aften.

Nå ok....så forstår jeg bedre. Jeg troede jo du bare var derhjemme

Jamen så ville jeg sige til ham, at han skulle aflevere ligesom i plejer.

Synes dog det lyder mærkeligt med et planlagt kejsersnit på en søndag. troede faktisk kun de tog planlagte kejsersnit på en hverdag.

Men i hvert fald....jeg håber i finder ud af det

Anmeld

17. februar 2011

Carina1977

Chalala85 skriver:

Hov sorry....jeg huskede forkert. Hun skulle jo bare sættes igang. Ved ikke hvorfor jeg tænkte kejsersnit...haha

Anmeld

17. februar 2011

Mette 28

Hvis de først nu har fået at vide at hun skal sættes igang søndag så er der vel ikke noget forkert i at han spørg dig ad, når han nu ikke kan aflevere om lørdagen, kender flere der først har vist det få dage før. Men jo du kan holde fast i dit, men vend den om og tænk hvis det var dig der skulle sættes igang og skulle have afleveret barn først.. Det vil jo også være synd for din søn at han skal op kl. 5 fordi han bare skal afleveres hvor han plejer at bliver afleveret..

Puha det vækker minder fra min barndom da, og det er ikke sjove minder, selv om man tror børnene ikke forstår at forældrene ikke kan enes så ved de godt hvad der foregår og det giver ar på sjælene, mine fandt heldigvis ud af det, men ja skaden var sket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.