Afhentning efter afsluttet samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.500 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Chalala85

Hey piger...

Har et spørgsmål.

min søn er hos sin far i denne uge, hans far skal så være far igen til sit 3. barn med 3. kæreste. Det har han vidst i 9 måneder som de fleste. Nu skal kæresten måske sættes igang på søndag kl. 08.00 og han vil så have jeg skal hente min søn lang pokker i vold hos hans anden datters mor som jeg i forvejen ikke har det mest sublime forhold til. Skal jeg gøre det efter som det ikke er den skiftlige aftale vi har liggende!? Alt afhentning i weekend / søndag foregår på Enghave st og hverdage i børnehaven. Det er ikke for at være unfair men jeg gider simpelthen ikke stå model til mere fra hans side og hans sidste øjebliksudmenldelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

mortil3trustrup

Chalala85 skriver:

Hey piger...

Har et spørgsmål.

min søn er hos sin far i denne uge, hans far skal så være far igen til sit 3. barn med 3. kæreste. Det har han vidst i 9 måneder som de fleste. Nu skal kæresten måske sættes igang på søndag kl. 08.00 og han vil så have jeg skal hente min søn lang pokker i vold hos hans anden datters mor som jeg i forvejen ikke har det mest sublime forhold til. Skal jeg gøre det efter som det ikke er den skiftlige aftale vi har liggende!? Alt afhentning i weekend / søndag foregår på Enghave st og hverdage i børnehaven. Det er ikke for at være unfair men jeg gider simpelthen ikke stå model til mere fra hans side og hans sidste øjebliksudmenldelser.

Hvis i har det på papir er det på enghave st. Færdig slut. Og det er ikke til at rokke med og du har ret til at nægte at hente ham lang pokker i vold...

Anmeld

16. februar 2011

Chalala85

mortil3trustrup skriver:

Hvis i har det på papir er det på enghave st. Færdig slut. Og det er ikke til at rokke med og du har ret til at nægte at hente ham lang pokker i vold...

Det har vi, heldigvis. Så jeg kan godt sige at det er Enghave og hvis det ikke kan lade sig gøre så må han aflevere i bh mandag morgen?!

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

Hey piger...

Har et spørgsmål.

Han må jo sørge for, at jeres søn kommer hjem noget før, så enkelt er vel det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Chalala85 skriver:

Hey piger...

Har et spørgsmål.

Kan du ikke få sønne hjem lørdag i stedet...hvis det er laaaaangt væk, så er kl.8 da meget tidligt...jeg ville i hvert fald sørge for at hente så ikke barnet skulle smides rundt eller få far til at aflevere dagen før...det er jo ikke noget der foregår hver weekend at han bliver far...

Anmeld

16. februar 2011

mortil3trustrup

Chalala85 skriver:

Det har vi, heldigvis. Så jeg kan godt sige at det er Enghave og hvis det ikke kan lade sig gøre så må han aflevere i bh mandag morgen?!

Jep du er i den fulde ret til at sige til ham at ifgl statsforvaltningens papirer så skal du afhente på enghave og ikke det andet sted så du forventer at han er der med hende på det aftale tidspunkt. og så kan han brøle her fra og til jule aften du har statsforvaltnignen på din side da det er ham selv der har været med til at aftale reglen.

Anmeld

16. februar 2011

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Han må jo sørge for, at jeres søn kommer hjem noget før, så enkelt er vel det.

Kærligst
Sussie

Meeen det kan han ikke.... desværre:-(

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chalala85 skriver:

Hey piger...

Har et spørgsmål.

altså, så må han aflevere lørdag på enghave eller fandens tidligt søndag

Anmeld

16. februar 2011

Chalala85

mortil3trustrup skriver:

Jep du er i den fulde ret til at sige til ham at ifgl statsforvaltningens papirer så skal du afhente på enghave og ikke det andet sted så du forventer at han er der med hende på det aftale tidspunkt. og så kan han brøle her fra og til jule aften du har statsforvaltnignen på din side da det er ham selv der har været med til at aftale reglen.

Jamen så holder jeg fast mede næb og klor og tak for svar detvar rart med lidt ro:-)

Anmeld

16. februar 2011

mortil3trustrup

Chalala85 skriver:

Jamen så holder jeg fast mede næb og klor og tak for svar detvar rart med lidt ro:-)

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.