brystbarn.dk skriver:
Hej !
Hvis du gerne vil amme fuldt fortsat, er det bedre at tænke på andet end frugtmos !
Brainstorm til øget mælkeproduktion :
Putte/ sove sammen + liggeamme, hive 24-48 timer ud af kalenderen og primært tænke amme+ hvile( altså ikke nå ret meget andet og slet ikke når den lille endelig sover), husk det er almindeligt med appetitspring ! Det er ikke dig der er noget galt med ! Nyde vågentimerne til stimulerende samvær og huske det kun er en overgang - så er det lidt lettere at rumme selvom man er træt, træt, træt. Sluk din pc og mobil og beslut en plan - så vil meget løse sig . . .
Med respekt for al det arbejde du allerede har gjort ønskes du held og lykke frem
Hilsen
Linda Kjær P
privat ammekonsulent
brystbarn.dk
Tusind tak for dine kyndige råd 
Vi putter sammen hver nat og jeg ligger ned og ammer hende. Det er desværre rigtig svært for mig at hive to dage ud af kalenderen da jeg er alene med dem, men jeg vil prøve på at slappe så godt af jeg nu kan, i løbet af dagen.
Jeg ved godt at nok ikke er dit speciale men hvad gør jeg ved den søvn, nogle bud? 
Igen i dag har hun sove 2 x 45 minutter og det er på trods af at hun både er blevet trillet rundt i barnevogn og i bil
Jeg er ærlig talt mere død end levende pt.
Hun vil ikke lege, hun vil bare hænge på armen -spise -hænge på armen -spise og som sagt KUN af brysterne!

Anmeld