Det er KUN mors babser der dur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

132319

Jibbe skriver:

Ja det kan være hun har en god ide. Det andet er jo ikke holdbart...

Nej, for pokker 

Hun er lige 7-9-13 faldet i søvn, efter en hel dag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Kløver

MHK skriver:

.. Og det har indtil nu da også være helt fint 

Problemet er bare at Kamille slet ikke sover  Hun sover MAX 2 x 45 minutter i løbet af dagen og er bare træt og pjevset det meste af sin vågne tid  -Og så vil hun helst KUN hænge på armen hele tiden! Om natten vågner hun 4-6 gange for at spise.

Hun vil spise noget nær hele tiden og ligger bare og hiver i babserne og der ER bare ikke mælk nok til hendes behov mere 

Jeg har prøvet forskelligt grød, sødet det med frugt, prøvet med grøntsager -Hun vil ikke røre det 

Her til aften ville jeg så prøve med en flaske mme, så mine bryster kan få lidt ro til at danne nyt mælk men ak nej -Heller ikke den vil hun røre 

Kom med alle de gode husmoderråd for at få mine mælkeproduktion op! Der er ingen her i huset der kan holde til at hun ikke sover 

jeg har haft glæde af akupunktur til at sætte mælkeproduktionen igang, og et gammelt husmor råd siger hvidtøl, min mor havde glæde af dette råd selv har jeg købt en malkemaskine(kan også lejes hos falck) og det skulle også være en god ide til at sætte gang i det

håber du finder noget der kan hjælpe dig

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

Hehe, Hjalte vil heller ikke have de økologiske frugtstænger som jeg køber i dyre domme!

"NEJ mor, jeg vil have dem med farverne -De lange. Ikke de der!!"

Bevares -Man køber jo bare det man finder bedst 

Hahahaha  I Guder jeg tror jeg får min sag for med Runa, hun har allerede anlæg for stor stædighed

Anmeld

16. februar 2011

132319

Maja84 skriver:

jeg har haft glæde af akupunktur til at sætte mælkeproduktionen igang, og et gammelt husmor råd siger hvidtøl, min mor havde glæde af dette råd selv har jeg købt en malkemaskine(kan også lejes hos falck) og det skulle også være en god ide til at sætte gang i det

Hvidtøl?  Åh nej, jeg kan simpelthen ikke få øl ned 

Jeg har en malkemaskine men jeg har faktisk hørt at det skulle have modsat effekt, hmmm...

Jeg kom lige i tanke om en pakke ammethe i skabet og at det hjalp da Hjalte var baby. Jeg vil fluks gå i køkkenet og brygge en kande 

Anmeld

16. februar 2011

Kløver

MHK skriver:

Hvidtøl?  Åh nej, jeg kan simpelthen ikke få øl ned 

Jeg har en malkemaskine men jeg har faktisk hørt at det skulle have modsat effekt, hmmm...

Jeg kom lige i tanke om en pakke ammethe i skabet og at det hjalp da Hjalte var baby. Jeg vil fluks gå i køkkenet og brygge en kande 

Håber theen hjælper, ja jeg har også selv droppet tanken om hvidtøl da jeg ikke kan fordrage hverken det eller alm øl, de siger ellers lightøl eller alm øl også kan gøre tricket, men tror det er et lille glas øl man snakker om hvis det er lm, men er ikke sikker ellers er der stadig muligheden i akupunktur hvis du har mod og lyst, ellers håber jeg theen hjælper

Anmeld

16. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

Hahahaha  I Guder jeg tror jeg får min sag for med Runa, hun har allerede anlæg for stor stædighed

Har hun bare det halve af mine børns stædighed, så gør du 

Herhjemme bliver der hver dag sagt, ordret: "Jeg kan ikke godt lide det" til ALT jeg serverer -Rimelig irriterende når jeg har knoklet for at lave barnets livret 

Hos morfar til gengæld, der spiser han uanset hvad det er og han spiser meget! Møgunge 

Anmeld

16. februar 2011

132319

Maja84 skriver:

Håber theen hjælper, ja jeg har også selv droppet tanken om hvidtøl da jeg ikke kan fordrage hverken det eller alm øl, de siger ellers lightøl eller alm øl også kan gøre tricket, men tror det er et lille glas øl man snakker om hvis det er lm, men er ikke sikker ellers er der stadig muligheden i akupunktur hvis du har mod og lyst, ellers håber jeg theen hjælper

Jeg vil da helt bestemt overveje det, tak for tippet 

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

Har hun bare det halve af mine børns stædighed, så gør du 

Herhjemme bliver der hver dag sagt, ordret: "Jeg kan ikke godt lide det" til ALT jeg serverer -Rimelig irriterende når jeg har knoklet for at lave barnets livret 

Hos morfar til gengæld, der spiser han uanset hvad det er og han spiser meget! Møgunge 

Fnis... Sådan er det også hos mormor...der æder hun også alt, bare der er SOVS!

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

Maja84 skriver:

Åhh for pokker, nu har jeg lyst til hvidtøl

Anmeld

16. februar 2011

brystbarn.dk

Hej !

Hvis du gerne vil amme fuldt fortsat, er det bedre at tænke på andet end frugtmos !

Brainstorm til øget mælkeproduktion :

Putte/ sove sammen + liggeamme, hive 24-48 timer ud af kalenderen og primært tænke amme+ hvile( altså ikke nå ret meget andet og slet ikke når den lille endelig sover), husk det er almindeligt med appetitspring ! Det er ikke dig der er noget galt med ! Nyde vågentimerne til stimulerende samvær og huske det kun er en overgang - så er det lidt lettere at rumme selvom man er træt, træt, træt. Sluk din pc og mobil og beslut en plan - så vil meget løse sig . . .

Med respekt for al det arbejde du allerede har gjort ønskes du held og lykke frem

Hilsen

Linda Kjær P

privat ammekonsulent

brystbarn.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.