MHK skriver:
Det er suer hårdt ja, især fordo jeg jo også har Hjalte som jeg bare føler jeg forsømmer 
Sov hun heller ikke om dagen? Og hvor gammel var hun da hun fik smag for grøden?
CHRIST!!! Herhjemme har søvn og andet mad end babs hele tiden været et issue og til debat...vi er stadig ikke helt enige 
HUn var ikke mere end tre uger da hun første gang var vågen i 7 hele timer, fra 7 til 15 WTF!!!!! 

Nu er hun otte måneder og søvn om dagen er bare en meget svingende luksus herhjemme. Hun sover dog rimeligt godt om natten, selvom jeg stadig ammer hende én gang.
Forstår godt, at du er ked af at du føler du forsømmer din store dreng...jeg er selv alene og jeg synes dæleme det er træls, at der skal være så meget bøvl, har selv brug for et øjeblik for mig selv i ny og næ.
Mht grødopstart har det også været en laaaangtrukken affære...vi startede op kort tid før hun blev 5 måneder, stoppede igen efter et par uger for hun var bare ikke klar. Startede igen en måned efter MEGET stille og roligt. Hun spiste grød da hun var 7 måneder, men brød, rå grøntsager og rå frugt rører hun ikke...og glem ALT om hjemmelavet grød, det skal være Nestlé o.lign.
Til gengæld elsker hun mine forskellige frugtgrød og der kan jeg gudskelov brilliere
Rigtig mad, som det jeg spiser kan hun godt lide men hun spiser ikke diciderede måltider. Hun trives dog og tager på, så jeg forsøger ikke at blive frustreret over det.
Anmeld