Det er KUN mors babser der dur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

132319

.. Og det har indtil nu da også være helt fint 

Problemet er bare at Kamille slet ikke sover  Hun sover MAX 2 x 45 minutter i løbet af dagen og er bare træt og pjevset det meste af sin vågne tid  -Og så vil hun helst KUN hænge på armen hele tiden! Om natten vågner hun 4-6 gange for at spise.

Hun vil spise noget nær hele tiden og ligger bare og hiver i babserne og der ER bare ikke mælk nok til hendes behov mere 

Jeg har prøvet forskelligt grød, sødet det med frugt, prøvet med grøntsager -Hun vil ikke røre det 

Her til aften ville jeg så prøve med en flaske mme, så mine bryster kan få lidt ro til at danne nyt mælk men ak nej -Heller ikke den vil hun røre 

Kom med alle de gode husmoderråd for at få mine mælkeproduktion op! Der er ingen her i huset der kan holde til at hun ikke sover 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

afrobabies

MHK skriver:

Problemet er bare at Kamille slet ikke sover  Hun sover MAX 2 x 45 minutter i løbet af dagen og er bare træt og pjevset det meste af sin vågne tid  -Og så vil hun helst KUN hænge på armen hele tiden! Om natten vågner hun 4-6 gange for at spise.

Hun vil spise noget nær hele tiden og ligger bare og hiver i babserne og der ER bare ikke mælk nok til hendes behov mere 

Jeg har prøvet forskelligt grød, sødet det med frugt, prøvet med grøntsager -Hun vil ikke røre det 

Her til aften ville jeg så prøve med en flaske mme, så mine bryster kan få lidt ro til at danne nyt mælk men ak nej -Heller ikke den vil hun røre 

Kom med alle de gode husmoderråd for at få mine mælkeproduktion op! Der er ingen her i huset der kan holde til at hun ikke sover 

Hvor gammel er hun? Har du prøvet at give hende vælling i sutteflasken, det er lidt sødere i smagen end mme.

Anmeld

16. februar 2011

132319

victoria2008 skriver:

Hvor gammel er hun? Har du prøvet at give hende vælling i sutteflasken, det er lidt sødere i smagen end mme.

5 måneder, så hun må ikke få vælling endnu 

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

Puh det er bare skide hårdt, men min datter var lige sådan omkring din datters alder...det eneste jeg gjorde var at blive ved med at lægge hende til (og bide tænderne sammen), pludselig gik produktionen op igen og så kom der mere ro på....men hårdt, JA

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

MHK skriver:

5 måneder, så hun må ikke få vælling endnu 

Nej ok, for et par år siden lavede de vælling som kunne gives fra 4 måneder. Hvad med frugtmos? Så kunne man senere blande grød i, det kan godt være lidt vildt i starten med grød, fordi konsistensen er lidt tyk...

Anmeld

16. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

Puh det er bare skide hårdt, men min datter var lige sådan omkring din datters alder...det eneste jeg gjorde var at blive ved med at lægge hende til (og bide tænderne sammen), pludselig gik produktionen op igen og så kom der mere ro på....men hårdt, JA

Det er suer hårdt ja, især fordo jeg jo også har Hjalte som jeg bare føler jeg forsømmer 

Sov hun heller ikke om dagen? Og hvor gammel var hun da hun fik smag for grøden?

Anmeld

16. februar 2011

132319

victoria2008 skriver:

Nej ok, for et par år siden lavede de vælling som kunne gives fra 4 måneder. Hvad med frugtmos? Så kunne man senere blande grød i, det kan godt være lidt vildt i starten med grød, fordi konsistensen er lidt tyk...

Sådan var det pgså da Hjalte var lille men de har åbenbart lavet det om..

Jeg har ikke rigtig lyst til at vende hende til ren frugtmos. I dag fik hun svesker i grøden, jeg smagte på det og det var ret sødt så tror ikke det er smagen men konsistensen hun ikke bryder sig om 

Anmeld

16. februar 2011

afrobabies

MHK skriver:

Sådan var det pgså da Hjalte var lille men de har åbenbart lavet det om..

Jeg har ikke rigtig lyst til at vende hende til ren frugtmos. I dag fik hun svesker i grøden, jeg smagte på det og det var ret sødt så tror ikke det er smagen men konsistensen hun ikke bryder sig om 

Ren frugtmos er heller ikke det sundeste, men jeg tror at konsistensen i det er bedre for hende at få igennem halsen, og så kan man begynde at fylde lidt grød på..

Anmeld

16. februar 2011

132319

victoria2008 skriver:

Ren frugtmos er heller ikke det sundeste, men jeg tror at konsistensen i det er bedre for hende at få igennem halsen, og så kan man begynde at fylde lidt grød på..

Ja, jeg må prøve. Mine bryster trænger i hvert fald snart til en pause! 

Anmeld

16. februar 2011

dorthemus

MHK skriver:

Det er suer hårdt ja, især fordo jeg jo også har Hjalte som jeg bare føler jeg forsømmer 

Sov hun heller ikke om dagen? Og hvor gammel var hun da hun fik smag for grøden?

CHRIST!!! Herhjemme har søvn og andet mad end babs hele tiden været et issue og til debat...vi er stadig ikke helt enige

HUn var ikke mere end tre uger da hun første gang var vågen i 7 hele timer, fra 7 til 15 WTF!!!!!  Nu er hun otte måneder og søvn om dagen er bare en meget svingende luksus herhjemme. Hun sover dog rimeligt godt om natten, selvom jeg stadig ammer hende én gang.

Forstår godt, at du er ked af at du føler du forsømmer din store dreng...jeg er selv alene og jeg synes dæleme det er træls, at der skal være så meget bøvl, har selv brug for et øjeblik for mig selv i ny og næ.

Mht grødopstart har det også været en laaaangtrukken affære...vi startede op kort tid før hun blev 5 måneder, stoppede igen efter et par uger for hun var bare ikke klar. Startede igen en måned efter MEGET stille og roligt. Hun spiste grød da hun var 7 måneder, men brød,  rå grøntsager og rå frugt rører hun ikke...og glem ALT om hjemmelavet grød, det skal være Nestlé o.lign.  Til gengæld elsker hun mine forskellige frugtgrød og der kan jeg gudskelov brilliere  Rigtig mad, som det jeg spiser kan hun godt lide men hun spiser ikke diciderede måltider. Hun trives dog og tager på, så jeg forsøger ikke at blive frustreret over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.