modetøj til småbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

CarinaSB

benjamins'mor skriver:

Enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Lulle25

Ja det gør jeg. Kan også finde på at købe det brugt i de små størrelser. Men jo jeg elsker når mine unger ser ordenlige ud og mærketøjet er bare god kvalitet

Anmeld

16. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det gør jeg ikke - er fuldstændig ligeglad med, hvad der står i nakken af dem. Jeg køber tøj som jeg synes er fedt - om det så er fra Bilka, Føtex, H&M, NameIt mv.

Anmeld

16. februar 2011

Lusi

Nej det gør vi bestemt ik.. Her køber vi det tøj vi synes er pænt og i vores øjne ka et par cowboybukser til 100 kr. Sagtens være ligeså pæne som et par til 700.- Gider heller ik ærger mig hvis mine børn kommer hjem fra børnehaven og har ødelagt et par bukser eller ligende.. De Ska sgu have lov til at være børn.. Der er så heller ik noget at sige til de bliver mobbet i skolen, for har du ik levis bukser på eller de rigtige sko, jamen så er du jo ingenting.. Det går sgu den forkerte vej synes jeg

Anmeld

16. februar 2011

Jibbe

JA men jeg køber det meste brugt på trendsales eller så køber jeg det KUN på tilbud. Men han har lige så meget tøj fra HM, Føtex og Tøj og Sko...

Anmeld

16. februar 2011

Sildefisk

Ja. Må indrømme at jeg elsker Molos design   flyverdragte + sko er hhv reima og ecco eller nogle af de andre kendte mærker.

men er omvendt heller ikke bleg for at handle i h og m eller andre steder, hvis de har noget fint

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Jeg har stemt ja, men køber det altid brugt.

Anmeld

16. februar 2011

Dorthe1986

Nu har jeg godt nok ikke født endnu, men har vist efterhånden fået købt rigeligt tøj til lillemanden

Men jeg har stemt nej. Jeg køber tøj i føtex, h og m og tøj og sko og hvor jeg ellers kan finde noget billigt tøj Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at betale flere hundrede kroner for en body... og som andre skriver, de vokser så hurtigt ud af det igen...

Og jeg mener ikke der behøver at stå et bestemt mærke i nakken for at børnene ser ordentlige ud...

Og børnene er jo ligeglade med hvad de har på (i hvert fald de små), så det er jo kun for forældrenes skyld at de klædes i modetøj fra bette af

Anmeld

16. februar 2011

tinasmor

celkt skriver:

absolut ikke!!

og jeg køber lige så gerne tøj i genbrugsbutikker, hvis det er rent og pænt selvfølgeligt.. - mener faktisk vi har et medansvar over for vores verden, ved ikke bare at lave nyt og smide væk hele tiden. Og tøjet er jo lige så godt, fordi der er en anden der har haft det på først, i hvert fald når vi snakker helt små børn....

Enig. For mig er det lige så meget det moralske i det. Altså det med at jeg ikke har lyst til at overforbruge når der er så meget fint ellers. Jeg er dog desværre ikke så hellig, at jeg ikke har et par enkelte molo bluser som jeg har købt på udsalg men generelt kan jeg godt lide at købe fra genbrugsbutikker eller loppemarkeder. Når de er helt små kan man jo næsten ikke se det har været brugt.

Når hun bliver ældre og går med tøjet i længere tid vil jeg nok ikke købe så meget brugt, da tøjet ofte kan virke forvasket og ikke så blødt hvis det er vasket maserer af gange.

generelt er jeg totalt ligeglad med om det er mærke eller ej, bare jeg synes det er flot og behageligt for den lille at gå i. Men det er jo meget forskelligt hvad vi som forældre bruger penge på. Nogle bruger mange penge på tøj, nogle på økologiske vare, nogle spare penge op til ferie osv. Så jeg synes da det er helt fint nogle prioritere tøj til deres børn. Men jeg er så ikke en af dem.

Anmeld

16. februar 2011

lucas<3

er enig med nogle a jer men godt med lidt debat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.