modetøj til småbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: køber i modetøj til jers børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.618 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

lucas<3

køber i kun modetøj til jers børn eller er i ligeglad hva mærke de skal ha på?

jeg selv går ikke op i hva min dreng skal ha på. så jeg køber ikk det dyre tøj til ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

celkt

absolut ikke!!

og jeg køber lige så gerne tøj i genbrugsbutikker, hvis det er rent og pænt selvfølgeligt.. - mener faktisk vi har et medansvar over for vores verden, ved ikke bare at lave nyt og smide væk hele tiden. Og tøjet er jo lige så godt, fordi der er en anden der har haft det på først, i hvert fald når vi snakker helt små børn....

Anmeld

16. februar 2011

sarahb

Ja det gør jeg og bruger masser af penge på det, men det er det jeg kan lide og det jeg prioriterer. Jeg går også meget op i mit eget tøj og arbejder i branchen så det ligger langt fra mig at give ham noget på jeg ikk synes er lækkert. Plus at kvaliteten er bare meget bedre når man betaler mere for det.
Jeg handler det mest i udlandet da det koster en slik af hva det gør her hjemme. Fx. Ralph Lauren, Tommy hilfiger og Levis koster fatisk det samme som HM hvis man finder det i Usa på tilbud.

Anmeld

16. februar 2011

lucas<3

celkt skriver:

absolut ikke!!

og jeg køber lige så gerne tøj i genbrugsbutikker, hvis det er rent og pænt selvfølgeligt.. - mener faktisk vi har et medansvar over for vores verden, ved ikke bare at lave nyt og smide væk hele tiden. Og tøjet er jo lige så godt, fordi der er en anden der har haft det på først, i hvert fald når vi snakker helt små børn....

er helt enig..,

Anmeld

16. februar 2011

Fru.Mäes <3

Jeg har stemt JA - jeg køber mode/mærke tøj til min lille mand.

Men jeg køber ligeså meget tøj til ham i Føtex, H&M osv.

Anmeld

16. februar 2011

morethanperfect

luppe-laban skriver:

jeg selv går ikke op i hva min dreng skal ha på. så jeg køber ikk det dyre tøj til ham.

For det mest ja .. Syns kvaliteten er bedre og så er det pænere det meste

Hvis jeg finder en dragt i f.eks H&M som har mange farver som jeg godt kan li , så køber jeg den da .. Men for det meste kan jeg bedst li mærketøj .

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

Nej absolut ikke..kunne aldrig i livet finde på at købe den slags til mine børn eller børnebørn, af den simple grund at man kan få så meget pænt tøj til en 1/4 af prisen.
Og i den alder vokser de alligevel så hurtigt ud af det, at de dårligt når at få det på før det skal op i større størrelser.

Jeg køber dog sommetider idrætstøj i mærkemodeller til min søn, hvis det er på restudsalg, hvis det altså er sat så meget ned, at der kun er få kroner til forskel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

NoName

Har stemt blankt, da jeg mangler en mulighed "både og"

jeg køber lige så gerne tøj i Bilka og HM som jeg køber det brugte lidt dyrere tøj på nettet, skal jeg købe det fra nyt, ser jeg helst det er på udsalg, da jeg har meget svært ved at få mig selv til at give 200+ for en body for et komme med at eksempel

Anmeld

16. februar 2011

lucas<3

SussieThyssen skriver:

Nej absolut ikke..kunne aldrig i livet finde på at købe den slags til mine børn eller børnebørn, af den simple grund at man kan få så meget pænt tøj til en 1/4 af prisen.
Og i den alder vokser de alligevel så hurtigt ud af det, at de dårligt når at få det på før det skal op i større størrelser.

Jeg køber dog sommetider idrætstøj i mærkemodeller til min søn, hvis det er på restudsalg, hvis det altså er sat så meget ned, at der kun er få kroner til forskel.

Kærligst
Sussie

jeg går i mødregruppe med nogle der går meget op i det. og de kan nemt finde på og købe et par bukser til 500-600 kr..

det kunne jeg ALDRIG finde på..

Anmeld

16. februar 2011

Fru.Mäes <3

celkt skriver:

absolut ikke!!

Synes det er helt fint at købe tøj i genbrugsforretninger - HVIS man bare ser på tøjet og vurderer at det ser pænt ud. Ikke er laset og alt for vasket..

Arbejder i børnehave (Når jeg altså ikke er på barsel) og der har vi et barn som KUN går i genbrugstøj - og det er altså ikke alt tøjet som er lige heldigt!! FANDME synd for barnet..

Jeg handler selv i genbrugsforretninger, godt nok kun bøger  Og hvis de lige har noget fedet retro legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.