modetøj til småbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Mormilla

Jeg køber det tøj som jeg synes at min søn skal ha... Noget er billigt og noget er dyrt. Men køber mest billigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

sarahb

luppe-laban skriver:

jeg går i mødregruppe med nogle der går meget op i det. og de kan nemt finde på og købe et par bukser til 500-600 kr..

det kunne jeg ALDRIG finde på..

både min mand og jeg har købt jeans til Isaac til 4-500 kr og hætte trøjer til 679 . Men det er bare lige det vi har lyst til og hvis der er råd så ser jeg ikke det er et problem men det er jo som vi lyster.
Vi bruger så ikke penge på Alkohol, byture osv.

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

luppe-laban skriver:

jeg går i mødregruppe med nogle der går meget op i det. og de kan nemt finde på og købe et par bukser til 500-600 kr..

det kunne jeg ALDRIG finde på..

Tjaaa..deres penge, deres økonomi. Men håber så ikke, at de er typerne, der bagefter sider og hyler over, at de ingen penge har

Jeg ved ikke...men jeg synes altså at hvis man fx har lån i banken eller almindelig gæld, så er det vigtigere at få betalt af på det, end at købe dyre mærkemodeller til sine børn.

Anmeld

16. februar 2011

SHERO

Jeg er ligeglad, købe det der er billigst og som jeg stadig synes har en god kvalitet... Jeg eeelsker HM's bodies, fordi jeg bare synes de er lækrest, beholder farven og formen, og så er lækkert de er runde lårene... så køber primært i HM og name it. Ellers i min "lokale" børnetøjs forretning som tit har 50% på hele butikken. Køber også gerne genbrug, og har en hel masse derfra. Det eneste mærkevare jeg køber er hummel, og det udelukkende fordi jeg elsker mærket, men køber det næsten kun på tilbud, for synes faktisk kvaliteten er ret dårlig iforhold til f.eks. HM...

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

luppe-laban skriver:

køber i kun modetøj til jers børn eller er i ligeglad hva mærke de skal ha på?

jeg selv går ikke op i hva min dreng skal ha på. så jeg køber ikk det dyre tøj til ham.

Jeg køber ikke kun mærketøj til min datter, men det meste af det hun har, er mærkevarer! Jeg synes ej sikke lej, småfolk, katvig, Hollys og molo er nogle fantastiske mærker og min datter ser dejlig ud i tøjet
Jeg køber sommetider også tøj i Kvickly, name it eller h&m, men synes bare tit, at det er kedeligt og traditionelt i farver og mønstre

Anmeld

16. februar 2011

Lilac

Jeg har stemt nej, da jeg ikke køber decideret modetøj men jeg køber økologisk/eu-blomst-mærket/øko-tex mærket børnetøj...

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

Jeg er ligeglad hvad mærke tøj Benjamin har på, så længe det er pænt. Han har kun dyrt tøj som IdaT osv. hvis han arver det. Ellers betyder det ingenting for mig.

Anmeld

16. februar 2011

CarinaSB

Jeg køber ikke mærke tøj til Noah .. alene af den grund at jeg ikk vil ofre så mange penge på det .. fordi at han vokser hurtigt så det er begrænset hvor mange gange han kan få det på .. 

Anmeld

16. februar 2011

Benjamins'mor

CarinaSB skriver:

Jeg køber ikke mærke tøj til Noah .. alene af den grund at jeg ikk vil ofre så mange penge på det .. fordi at han vokser hurtigt så det er begrænset hvor mange gange han kan få det på .. 

Enig.

Anmeld

16. februar 2011

ChatH

Ja altså jeg køber gerne MILKcopenhagen og pompdelux til tøserne blandet med lidt hummel og name it. 

lille manden har haft meget molo som jeg syntes er super fedt til de små men bare ikke passer mine unger når de bliver større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.