Jeg elsker pakkekalenderen!! Hver dag! Husbond er glad for, at vi har fået et barn, for så slipper han for at være modtageren af en masse dimser, som måske nok er givet med en masse kærlige intentioner, men som han har meget svært ved at finde ud af, hvad han skal stille op med bagefter. Det år, hvor jeg gik over til at give ham spiselige ting, blev han dog mere mildt stemt over for konceptet end alle de år, hvor den havde stået på små nisser og bamser i glitrende papir. :)
Jeg har også altid fået pakkekalender af min mor og jeg kan tydeligt huske, hvor spændende det var at fare ind hver morgen og se, hvad Nissepigen havde til mig. Jeg kan stadig se nogle af de gaver hænge der på den broderede nissepige for mig og mærke suset i maven, når jeg fik øje på dem (L) Det var bestemt mere vigtigt, hvordan de så ud, før de blev åbnet, end hvad der egentligt var inde i dem.
Nu ved jeg imidlertid ikke rigtigt, hvad jeg skal putte i NM's pakker i år... Lyder som en god idé at begynde at samle praktiske dimser, man alligevel ville have købt til dem. Sutter, vaskeklude - sådan en gang skumvaskeklude ville faktisk være et hit her - tallerkner... Hmmm, jeg tror faktisk, hun skal have sin første opvaskebørste i år. Det vil hun helt sikkert sætte pris på 8D
Kh Birgitte
Anmeld