Giver I pakkekalender eller adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

bette

farmor er vist nissen herhjemme denne jul.. han fik også af hende sidste år.. hun har lavet sådan en adventskalender som hun så kommer gaver i og han må åbne hver søndag.. såå jeg har stemt adventskalender.

synes en lille pakker hver dag bliver for meget.. og så er det nok også lidt ubrugelige ting man får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Siber

jeg har ikke stemt, fordi jeg mangler svar muligheden lør og søndag, måske også fredag!

Sidste år fik de hvert år, men det var noget værre noget. Jeg kunne ikke finde på noget til Johanna (vi har så meget baby, tøse legetøj, så jeg vidste ikke hvad jeg skulle finde på) og Alma synes det var mærkeligt at nissen havde glemt Johanna, så nogen gange pakkede jeg gammel legetøj ind til Johanna, hun var jo lige glad!

Min mor laver pakker til søndag, også laver jeg til lørdag, og måske fredag!

Knus Siber, der nok snart skal igang, her på landet kan man jo ikke finde noget!

Anmeld

29. september 2008

Helle30

Egentlig havde jeg besluttet, at Sofie er for lille til at forstå konceptet, men nu hvor jeg har læst indlæg fra jer andre, får jeg alligevel lyst til at lave noget gavehalløj.
Så tror jeg faktisk, der skal være en lille ting hver dag, og det behøver jo ikke gå over gevind. Hvis formålet skal være at introducere hyggen og traditionen omkring jul, samt det spændende ved at se, hvad papiret gemmer på, så kunne en gave vel også sagtens indeholde en pakke skumklude f.eks?
December bliver ikke så stresset hér hos os, for jeg går jo på barsel i starten af december. Så kan der blive god tid til at gå på værelset og se, hvad nissen har gemt, samt hygge lidt omkring det.
Tror sgi, jeg gør det(L) Og jeg indrømmer gerne: Det er ligeså meget for min skyld som for Sofies:$:D.

- Helle

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

Jeg elsker pakkekalenderen!! Hver dag! Husbond er glad for, at vi har fået et barn, for så slipper han for at være modtageren af en masse dimser, som måske nok er givet med en masse kærlige intentioner, men som han har meget svært ved at finde ud af, hvad han skal stille op med bagefter. Det år, hvor jeg gik over til at give ham spiselige ting, blev han dog mere mildt stemt over for konceptet end alle de år, hvor den havde stået på små nisser og bamser i glitrende papir. :) Jeg har også altid fået pakkekalender af min mor og jeg kan tydeligt huske, hvor spændende det var at fare ind hver morgen og se, hvad Nissepigen havde til mig. Jeg kan stadig se nogle af de gaver hænge der på den broderede nissepige for mig og mærke suset i maven, når jeg fik øje på dem (L) Det var bestemt mere vigtigt, hvordan de så ud, før de blev åbnet, end hvad der egentligt var inde i dem. Nu ved jeg imidlertid ikke rigtigt, hvad jeg skal putte i NM's pakker i år... Lyder som en god idé at begynde at samle praktiske dimser, man alligevel ville have købt til dem. Sutter, vaskeklude - sådan en gang skumvaskeklude ville faktisk være et hit her - tallerkner... Hmmm, jeg tror faktisk, hun skal have sin første opvaskebørste i år. Det vil hun helt sikkert sætte pris på 8D Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.