Giver I pakkekalender eller adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver I pakkekalender/adventsgaver

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.249 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Tynen

Er gået totalt i gave-indlægs-mode, men vil bare høre hvor mange der giver gaver i løbet af december måned :)

Selv gør vi ikke.
Hun har så meget legetøj m.m. og synes ikke pengene er der til det, når alle de andre julegaver skal købes.

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Rasmine

Min mutti plejer at købe halvdelen af pakkekalenderen. (=12, TYNEN) ;)
Sidste år blev det til en masse crap, så mon ikke det "bare" bliver til adventsgaver i år.

Anmeld

29. september 2008

Loggidut

vi springer også over i år, for hun forstår det ikke...men når hun bliver ældre, skal der da drilles med pakker hver morgen...bare nogle små nogle, hvis altså manden går med til det...lol

Anmeld

29. september 2008

Tynen

Mebach skriver:

Sidste år blev det til en masse crap, så mon ikke det "bare" bliver til adventsgaver i år.

Hey, Mr. funny guy - Du´skarp idag (C)

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Hey, Mr. funny guy - Du´skarp idag (C)

AS ALWAYS!!!
(H)

Anmeld

29. september 2008

Lise

Året før der var en Simon - eller mens han var meget ny indeni maven - der gav vi hinanden pakkekalender med 24 pakker. Sidste år lavede min mor en med 24 pakker, hvor de fleste var til Simon, og så var der et par stykker til Christian og et par stykker til mig. Håber hun laver sådan en igen i år... Vi talte faktisk om det herhjemme den anden dag, og blev enige om at nu var det en tradition, og den kunne hun ikke bare bryde...Simon forventer det jo... eller vi gør... :P Når Simon fatter det der med gaver, så får han selvfølgelig sin egen med 24 pakker. Det handler jo ikke så meget om hvad der er indeni pakken - det er mere det at pakke én op hver dag :)

Anmeld

29. september 2008

Plysbjørnen

jeg synes lidt at hun stadig er for lille, det vil sige det tror jeg hendes far vil sige... Jeg synes jo hun sagtens ved det... Men tror ikke helt jeg har ret...

Anmeld

29. september 2008

Marco2

Vi har også snakket lidt om det, og tror vi ender op med en pakkekalender.
Tror som sådan hun er ligeglad med indholdet, men det at skulle ind på værelset og se hvad nissen har givet, tror jeg hun vil synes er skægt.

Kan se hende for mig styrte ind på værelset, når hun vågner... men det kan jo være jeg bliver skuffet...eller ikke når at tage mig sammen, så jeg slet ikke får lavet noget som helst.

Men tror det bliver noget ral i 24 pakker....

Men det er sjovt som det med traditionerne begynder at komme over mig efter jeg er blevet mor... Synes egentligt jul og fødselsdag er lidt opreklameret, eller hvad man skal kalde det. Synes kun det handler om gaveræs... Det er ligefør julegaverne står som på en huskeseddel og så skal man ud og totalt powershoppe de gaver sammen med en million andre mennesker. Ville hellere at jul var uden gaver....
Og mht mors dag bliver jeg direkte sur hvis jeg får noget.

Men det med traditionerne og mærkedagen er ligesom blevet noget andet efter Emily er kommet... Ligesom meget andet er blevet ændret...

AG

Anmeld

29. september 2008

Anja

Hos os er den lidt tricky for Jonas fik sidste år og synes også, at han skal have i år. Han tror det er nissen, der kommer ned fra loftet med pakkerne hver nat, så for at han skal bevare denne tro, så har vi besluttet, at de 12 morgener han er hos os frem til juleaften, der får han en pakke (han får også hos sin mor, når han er der) og det gør Elias så også ! Nissen snyder jo ikke ens lillebror :P - MEN nissen kommer ikke med gaver til babyer, for de kan jo ikke selv pakke dem op :D

Har allerede købt flere af pakkerne, for synes det lige så godt kan være noget vi alligevel ville have købt til ham over de næste mdr og så får han det så bare altsammen i dec.

Anmeld

29. september 2008

Lene76

herhejmme kommer NISSEN hver weekend med en dejligt pakke til alle børn og om søndagen kommer han osse med en til de voksenebørn:D

Mille min datter på 4 snakker allerede om at nisse kommer til dec, så jeg må på den igen i år....øh jeg mener nissen må;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.