Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Hov.. jeg har lidt svært ved lige at finde ud af hvad der er hvad... men den pink bluse, er det Hollys? Som svarer til en 98? For så springer jeg lge den over.
Hov.. jeg har lidt svært ved lige at finde ud af hvad der er hvad... men den pink bluse, er det Hollys? Som svarer til en 98? For så springer jeg lge den over.
Hej du kan så den store af Hollys der er to str.
Jeg sender dig en pb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Er interesseret i flg.
Er interesseret i flg.
hulmønster cardigannen er måske solgt til Karina, venter lige på hendes svar
Chatarina skriver: Hej du kan så den store af Hollys der er to str. Jeg sender dig en pb
Fint fint
Chatarina skriver: hulmønster cardigannen er måske solgt til Karina, venter lige på hendes svar
Bare i orden
Chatarina skriver: HEj søde, er det billederne du har talt eller på listen???
HEj søde, er det billederne du har talt eller på listen???
Ni-ko-li-ne skriver: Billederne
Billederne
Okay jeg sender dig lige en PB
Chatarina skriver: den ene cardigan er din og ja bukserne er præcis som pernilles
den ene cardigan er din og ja bukserne er præcis som pernilles
Super, så vil jeg meget gerne have begge dele
novalfrida skriver: hvad er tilbage?
hvad er tilbage?
jamen det eneste der er væk er frø bukserne, nederdelene, hummeljakkerne, de to boleroes fra hm og de to hulmønstrede cardigans får lige updateret listen i morgen
Chatarina skriver: jamen det eneste der er væk er frø bukserne, nederdelene, hummeljakkerne, de to boleroes fra hm og de to hulmønstrede cardigans får lige updateret listen i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128