massere af pigetøj str. 104/110

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.788 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

ChatH

• 2 rigtig søde cardiganner fra føtex stribede. Er vasket engang men har aldrig været på da de blev købt for småL 20 kr stk.
  • 2 grå cardiganner fra føtex med hulmønster. Hedder vist 4-5 år men de er for små til vores nu så vil mene en 98J10kr stk
  • 2 grå tynde bluser langærmet med koral tryk på også. 3-4 år men igen en 98. fra føtex 15kr stk
  • 2 sorte kjoler fra føtex- de er meget korte så hedder 4-5 år men svarer til en 98 da man kan se numsen på vores piger nuL15 kr stk
  • 2 koral farvet bulse med sort tryk fra føtex en str. 4 så den vil nok passe til efteråretJ10kr stk
  • 2 gråmelange kjoler som de sorte fra føtex.15 kr stk
  • 2 t-shirts med prinsessen og frøen str. 98 10 kr stk.
  • 2 carite gymnastikdragter 20kr stk
  • En så sød sommer top fra pompdelux med blomster. 98. sød både med en trøje under og uden noget når det er rigtig varmt. 30kr stk.
  • 2 pompdelux stroptoppe i lækker lilla farve.98 30kr stk.
  • 2 hollys bluser langærmet pink. Hedder 104 men er lidt små i det så det vil være en 98 60kr stk.
  • 2 miniature stroptoppe 1 i koralfarvet og en i grøn. 98 50kr stk
  • 2 lyserøde/grå kjoler fra føtex. 3 og 4 år. 20kr stk.
  • 2 boleros fra hm hedder 110 men er små dog er ærmerne lange vi har haft dem foldet op.  I gråmelange 25kr stk.
  • 2 lyse hollys kjoler emd multifarvede kløver. Så lækre- prøvede til det sidste at få dem til at du! 98 80kr stk.
  • 2 lilla idat kjoler i lilla med påfugle på str. 110 men købt på lager salg og str. Passer ikke så det er en 98. 50kr stk.
  • 2 lullawear nederdele med tyl. 98 40kr stk.
  • 2 lilla koin kjoler med korte ærmer str. 3-4år 55kr stk.
  • 2 lilla cardiganner fra fransa str. 5 men små i det så svarer til en 104 tror jeg. 30kr stk.
  • 2 koralfarvede sommertoppe som dem med blomster. 30kr stk
  • 2 hvide boleros som de grå du købte sidste gangJ 25kr stk.
  • 2 koral farvede langærmede bluser fra pompdelux rigtig god kvalitetJ 98 30kr stk.
  • 2 rigtig lækre lyse kjoler til sommer med en fin knap i halsen lys med koral motiv. Super fin med den langærmede under ogsåJ 98 50kr stk.
  • 2 strop kjoler fra pompdelux i helt grå med 3 fine perler. 98 55kr stk.
  • 2 kjoler som dem ovenfor bare i blomstret stof og med 3 perler.55kr stk
  • De fedeste hummel jakker købt i efteråret men købte dem for små så nu duer de ikke mere. En i 98 og en i 104 men meget ens i str. 150kr stk.
  • Super lækre vind og ”vandtætte” jakker fra ticket 2 heaven pink med store blomster på. De er simpelthen så gode. En 98 100kr stk.
  • 2 ugle nederdele jeg selv har syet med som er for småL 25kr stk.
  • 2 par bukser med frøer på jeg selv har syet men som de ikke vil have på. 25kr stk.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Skouboe

Jeg sætter mig gerne på hummeljakken str 104. Jeg har vist også en anden jakke og en fleece liggende hos dig stadig, har jeg ikke? Hvis du giver en kop kaffe, så kigger jeg forbi og henter torsdag eller fredag?

Anmeld

15. februar 2011

JustAnotherName

Denne her vil jeg gerne købe!

Grå cardigan fra føtex med hulmønster. Hedder vist 4-5 år men de er for små til vores nu så vil mene en 98 - 10kr stk.

Anmeld

15. februar 2011

JustAnotherName

Er frø-bukserne, som du selv har syet, sådan lidt forede i det??

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

• 2 rigtig søde cardiganner fra føtex stribede. Er vasket engang men har aldrig været på da de blev købt for småL 20 kr stk.
  • 2 grå cardiganner fra føtex med hulmønster. Hedder vist 4-5 år men de er for små til vores nu så vil mene en 98J10kr stk
  • 2 grå tynde bluser langærmet med koral tryk på også. 3-4 år men igen en 98. fra føtex 15kr stk
  • 2 sorte kjoler fra føtex- de er meget korte så hedder 4-5 år men svarer til en 98 da man kan se numsen på vores piger nuL15 kr stk
  • 2 koral farvet bulse med sort tryk fra føtex en str. 4 så den vil nok passe til efteråretJ10kr stk
  • 2 gråmelange kjoler som de sorte fra føtex.15 kr stk
  • 2 t-shirts med prinsessen og frøen str. 98 10 kr stk.
  • 2 carite gymnastikdragter 20kr stk
  • En så sød sommer top fra pompdelux med blomster. 98. sød både med en trøje under og uden noget når det er rigtig varmt. 30kr stk.
  • 2 pompdelux stroptoppe i lækker lilla farve.98 30kr stk.
  • 2 hollys bluser langærmet pink. Hedder 104 men er lidt små i det så det vil være en 98 60kr stk.
  • 2 miniature stroptoppe 1 i koralfarvet og en i grøn. 98 50kr stk
  • 2 lyserøde/grå kjoler fra føtex. 3 og 4 år. 20kr stk.
  • 2 boleros fra hm hedder 110 men er små dog er ærmerne lange vi har haft dem foldet op.  I gråmelange 25kr stk.
  • 2 lyse hollys kjoler emd multifarvede kløver. Så lækre- prøvede til det sidste at få dem til at du! 98 80kr stk.
  • 2 lilla idat kjoler i lilla med påfugle på str. 110 men købt på lager salg og str. Passer ikke så det er en 98. 50kr stk.
  • 2 lullawear nederdele med tyl. 98 40kr stk.
  • 2 lilla koin kjoler med korte ærmer str. 3-4år 55kr stk.
  • 2 lilla cardiganner fra fransa str. 5 men små i det så svarer til en 104 tror jeg. 30kr stk.
  • 2 koralfarvede sommertoppe som dem med blomster. 30kr stk
  • 2 hvide boleros som de grå du købte sidste gangJ 25kr stk.
  • 2 koral farvede langærmede bluser fra pompdelux rigtig god kvalitetJ 98 30kr stk.
  • 2 rigtig lækre lyse kjoler til sommer med en fin knap i halsen lys med koral motiv. Super fin med den langærmede under ogsåJ 98 50kr stk.
  • 2 strop kjoler fra pompdelux i helt grå med 3 fine perler. 98 55kr stk.
  • 2 kjoler som dem ovenfor bare i blomstret stof og med 3 perler.55kr stk
  • De fedeste hummel jakker købt i efteråret men købte dem for små så nu duer de ikke mere. En i 98 og en i 104 men meget ens i str. 150kr stk.
  • Super lækre vind og ”vandtætte” jakker fra ticket 2 heaven pink med store blomster på. De er simpelthen så gode. En 98 100kr stk.
  • 2 ugle nederdele jeg selv har syet med som er for småL 25kr stk.
  • 2 par bukser med frøer på jeg selv har syet men som de ikke vil have på. 25kr stk.

Hvor meget for 2, 11, 18, 20 og 23

Anmeld

16. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

Hvor meget for 2, 11, 18, 20 og 23

HEj søde, er det billederne du har talt eller på listen???

Anmeld

16. februar 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Jeg sætter mig gerne på hummeljakken str 104. Jeg har vist også en anden jakke og en fleece liggende hos dig stadig, har jeg ikke? Hvis du giver en kop kaffe, så kigger jeg forbi og henter torsdag eller fredag?

jo du har så tag evt lige nogen mål på hende for syntes de er lidt store i størrelserne

finder lige ud af hvad dag der passer

Anmeld

16. februar 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Er frø-bukserne, som du selv har syet, sådan lidt forede i det??

den ene cardigan er din og ja bukserne er præcis som pernilles

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Er interesseret i flg.

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

TbCp skriver:

Er interesseret i flg.

Hov.. jeg har lidt svært ved lige at finde ud af hvad der er hvad... men den pink bluse, er det Hollys? Som svarer til en 98? For så springer jeg lge den over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.