INVITATION TIL OKTOBER FEST for Juli 07 mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

ivfmarie

WAHUUUUUUUUU 8D8D8D JEG GLÆDER MIG MAX!!!!!!!!!

1 stk pizza nr 30, med hvidløg!! Tak...

Ja, tak Nadi (og andre) underholdning er velkomment.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

birgittemarie

Tak for alle bestillingerne tøse og jeps Nadia, jeg laver en ordentlig omgang salat til pizzaerne :)

Forresten! Husk kontanter til pizzaerne, for det bliver nok ikke så let med dankort - som jeg forøvrigt heller ikke tror, de tager imod ved udbringning - når vi er så mange.

Loggi, Lene og Siber - I har hermed et sted at sove. Hov Kalaha og Tut! Hvad gør vi nu med jer? Hmmm, jeg er ikke helt sikker på, hvor husbond og NM sover endnu, men hvis de sover i min fars hus, er der et par pladser i vores seng også. Men jeg tør ikke love noget endnu... SÆRLIGT ikke, når det er Kalaha i min seng, vi snakker om (L)
Har I madrasser at tage med eller skal jeg rokere rundt på nogle?

Jeg mangler pizza bestilling fra:

Susan
Tynen
Hyner
Siber
(Line? I hope...)
AG
Helle

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg vil gerne be om en 61;)

Hvornår regner i med vi skal spise?? og bliver det bragt ud??

Glæder mig helt vildt.

Joan

Mon ikke vi spiser ved en 18-19 tiden? Jeg ved ikke endnu om husbond henter til os eller de bringer maden ud. Sikkert er det i hvert fald, at vi ikke skal lave noget som helst andet end at spise den (C)

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

Lene76 skriver:

jeg tager osse en nr 22....

kan du ik skrive ned hvem der har bestilt hva, for jeg ha da glemt på lørdag hva jeg har bestilt.... hehe;)

Jeg har lavet en liste og prøver lige at få Pizzeriaet til at skrive numre på, for ellers får vi da lidt af et problem... :)

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. september 2008

Susan1978

hvis man må være besværlig vil jeg gerne bestille en 13 minus asparges. ;)

Anmeld

30. september 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Tak for alle bestillingerne tøse og jeps Nadia, jeg laver en ordentlig omgang salat til pizzaerne :)

Forresten! Husk kontanter til pizzaerne, for det bliver nok ikke så let med dankort - som jeg forøvrigt heller ikke tror, de tager imod ved udbringning - når vi er så mange.

Loggi, Lene og Siber - I har hermed et sted at sove. Hov Kalaha og Tut! Hvad gør vi nu med jer? Hmmm, jeg er ikke helt sikker på, hvor husbond og NM sover endnu, men hvis de sover i min fars hus, er der et par pladser i vores seng også. Men jeg tør ikke love noget endnu... SÆRLIGT ikke, når det er Kalaha i min seng, vi snakker om (L)
Har I madrasser at tage med eller skal jeg rokere rundt på nogle?

Jeg mangler pizza bestilling fra:

Susan
Tynen
Hyner
Siber
(Line? I hope...)
AG
Helle

Knus fra Birgitte

jeg tager bare en madras med...keine problem...så nu har vi en ledig soveplads igen

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

jeg tager bare en madras med...keine problem...så nu har vi en ledig soveplads igen

Fint, så har Kalaha et sted at sove, så mangler vi bare Tut...

Anmeld

30. september 2008

Nadi

Bm var det muligt at jeg kunne lokke dig til at lave noget salat eller skal jeg selv bikse noget sammen??

Anmeld

30. september 2008

birgittemarie

Nadi skriver:

Bm var det muligt at jeg kunne lokke dig til at lave noget salat eller skal jeg selv bikse noget sammen??

Jamen sweetpants, kan du da så læse teksten ovenover ;)

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. september 2008

Nadi

birgittemarie skriver:

Nadi skriver:

Jamen sweetpants, kan du da så læse teksten ovenover ;)

Knus fra Birgitte

Ja ja, sorry ;) Jeg er lidt for hurtig nogle gange! Men det er bare SUPER!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.