INVITATION TIL OKTOBER FEST for Juli 07 mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
56 svar
0 synes godt om
29. september 2008

birgittemarie

Kære alle mødre fra verdens bedste mødregruppe

Lørdag d. 4. oktober holder vi fest hos mig, hvis det er forbigået nogles opmærksomhed, og jeg vil i den anledning lige benytte mig af lejligheden til at udsende en officiel indbydelse til alle - også jer, der ikke har meldt sig til endnu og fortælle jer, at I også er meget velkomne!

Menuen bliver pizza - eller andet - fra det lokale pizzeria og jeg vil sætte stor pris på, hvis I vil skrive til mig, hvad I vil have, for så kan jeg bestille i forvejen, hvilket nok bliver nødvendigt med sådan en ordre...

Kig og vælg her: http://www.bryggertorvetspizzaria.dk/menu/

Vi kommer til at sidde på terassen med presseninger omkring og varmelamper og stearinlys, så jeg regner med, at der bliver opholdstempereret og ved, at der bliver hyggeligt, men tag alligevel noget lunt tøj med for en sikkerheds skyld.

Medbring:

Varm trøje eller jakke og evt. store uldsokker eller hjemmesko.
Drikkelse
Liggeunderlag (Jeg har stadig tre sovepladser, der ikke er optaget endnu, så meld jer endelig på dem, jer, der ikke har noget at sove på)
Sovepose/dyne/pude

Hvis jeg har glemt nogle oplysninger, skal I bare spørge og helst i denne tråd, så vi har et sted, hvor vi ved, alle ser det.

Peoples:
Mig
Joan
Loggi
Susan
Nadi
Ivfmarie
Tina/Grynt
Tynen
Hyner
Lisbeth
Astrid
Mebach
Lene76
Siber
Linemus
Bette
AG/Marco2
Kalija
Tut
Helle30

MUHUHAHAHAHA, jeg glæder mig!!! 8D

Knus fra Birgitte, som mixer partytracks (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Loggidut

hvis ikke andre springer på en soveplads, vil jeg da gerne...for så er vi fri for at proppe bilen så voldsomt igen! og tak for invitationen!

Anmeld

29. september 2008

Grynt

Hej BM og mange tak for invitationen :)

Jeg vil meget gerne komme og medbringer selv noget at sove på og i (sovepose)

Derudover bestiller jeg gerne pizza nr. 38 8D Men hvor store er de egentlig?

KH
Tina og jeg glæder mig for vildt.

ps kaster du lige adressen ind et sted måske i en post note?

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Jeg vil gerne bestille en nr 18, og BM er der mulighed for at du kan stå for noget salat?? Ellers bikser jeg bare selv noget sammen og tager med. GLÆDER mig rigtig meget til at se jer alle sammen :D Og forresten så vil jeg også gerne have en adresse, så jeg kan plotte den ind i gps'en. Ellers ender vi sgu bare i Esbjerg og ikke Ebeltoft 8( Og jeg vil også gerne vide om der er stemning for om jeg skal lave en musik-quiz ellers gider jeg ikke bruge tid på det. -Nadia

Anmeld

29. september 2008

Astrid P

Be' om en pizza nummer 3... Og helt sikkert skal der da være musik-quiz, Nadi! KH Astrid

Anmeld

29. september 2008

Loggidut

jeg vil gerne be om en nr 35.

Anmeld

29. september 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg vil gerne bestille en nr 18, og BM er der mulighed for at du kan stå for noget salat?? Ellers bikser jeg bare selv noget sammen og tager med. GLÆDER mig rigtig meget til at se jer alle sammen :D Og forresten så vil jeg også gerne have en adresse, så jeg kan plotte den ind i gps'en. Ellers ender vi sgu bare i Esbjerg og ikke Ebeltoft 8( Og jeg vil også gerne vide om der er stemning for om jeg skal lave en musik-quiz ellers gider jeg ikke bruge tid på det. -Nadia[/citat] jeg er også med på musik quiz, men gad vide om jeg kender noget af den musik, du kender, der er jo et par årtier imellem os:D Knus

Anmeld

29. september 2008

mor til en del

Pizza pizza pizza....

Jeg vil gerne forgribe mig på en nr. 25.

Uha jeg glæder mig.....

Lisbeth.

Anmeld

29. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mor til en del skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg vil gerne bestille en nr 18, og BM er der mulighed for at du kan stå for noget salat?? Ellers bikser jeg bare selv noget sammen og tager med. GLÆDER mig rigtig meget til at se jer alle sammen :D Og forresten så vil jeg også gerne have en adresse, så jeg kan plotte den ind i gps'en. Ellers ender vi sgu bare i Esbjerg og ikke Ebeltoft 8( Og jeg vil også gerne vide om der er stemning for om jeg skal lave en musik-quiz ellers gider jeg ikke bruge tid på det. -Nadia[/citat] jeg er også med på musik quiz, men gad vide om jeg kender noget af den musik, du kender, der er jo et par årtier imellem os:D Knus[/citat] Bare rolig der er alt muligt, jeg har en bred musik smag :D Og I bliver delt ind i hold, så mon ikke der skulle være en chance ;) -Nadia

Anmeld

29. september 2008

Rasmine

Jeg tager nr. 22.
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.