Nyt fra Pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Sofia

Tillykke Tillykke Tillykke Pia!! Hold da ferie det gik stærkt! Sejt. Du har sandelig også fortjent at hun endelig er kommet til verden og jeg er glad for, at du slap for ks.

TILLYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

AnneBJ

Ih hvor dejligt at høre! Hjerteligt tillykke til Pia og familien! Glæder mig til billeder og FB!

Anmeld

16. februar 2011

Maria-s

Weeeeeee!!! Tillykke Pia!!!

Endelig blev det din tur! Vil glæde mig til du får overskud til FB og billedspam!

Anmeld

16. februar 2011

Kit

WOOP WOOOP

Tillykke til Pia med familie. Jeg glæder mig så meget til FB og masser af billeder.

Anmeld

16. februar 2011

Karina84

Wuhuu så kom hun endelig ud til jer, STORT tillykke med hende, glæder mig til at høre mere  

Anmeld

16. februar 2011

Mettemus

TILLYKKE! Hvor er det bare dejligt at høre! Og hold da op hvor er du effektiv når du først er i gang

Glæder mig til billeder af den lille prinsesse - hun er sikkert fuldstændig uimodståelig.

Knus

Anmeld

16. februar 2011

Angelspot

Endelig kom hun ud, hvor må det være fantastisk, efter så lang ventetid, KÆMPE stort tillykke med hende, glæder mig til fb og billeder

Anmeld

16. februar 2011

Kats

Pyha godt at det hele gik godt!

Kæmpe kæmpe tillykke med din lille pige !!

knuser

Anmeld

16. februar 2011

Multebær

Wauw det er bare fantastisk. Kæmpe tillykke. Kunne simpelthen ikke holde mig væk fra baby.dk  fordi jeg ville høre om din dejlig babypige var kommet!

Kæmpe tillykke kæreste Pia. Jeg skal nok også opdatere om baby Karlo når jeg lige får lidt overskud.

Anmeld

16. februar 2011

JonTri

Hold da op en lynfødsel!!! Flot. Stort tillykke med det lille pus.
Klem Rikke 39+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.