Nyt fra Pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Marco2

Ja hep hep veer. Pia needs you …

Håber der kommer rigtig god gang i det - og gerne hurtigt - så hun slipper for KS.

Glæææder mig til at høre mere.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Lulle25

Hep hep hep pia. Tænker meget på dig, du er sgu sej du er gået så meget over tid uden og være ulidelig, tror jeg ikke jeg kunne. Håber du ligger med Ida i armene nu og nyder hende i fulde drag

Anmeld

15. februar 2011

Multebær

Jeg er først lige kommet på baby.dk igen.

Jeg krydser alt hvad jeg har for dig Pia. Sender dig tusind tanker og håber fødselen bliver en god oplevelse.

Anmeld

15. februar 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Pia skriver kl. 14.55:

"Hmm det tegner ikke så godt! Fostervandet er lidt grønt, men det er det tit når man er gået lang tid over... Så det behøver ikke nødvendigvis ende helt træls. Mine veer kommer ikke så titi endnu så jeg skal nok ha lagt et drop. Den sidste ve jeg havde var rigtig god og lang men tilgengæld dykkede hendes hjertelyd til ca. 60 og det tog lang tid før den rettede sig. Det er tidligt i fødslen den gør det. Puha der er mange tegn på at det ender i kejsersnit, men jeg er også god til at tage sorgerne på forskud! Det minder bare meget om da jeg fødte Oliver..."

Kom så piger! Nu skal der virkelig kastes vestøv til Viborg!

HEP EP IDA OG PIA! 

JEG HEEEEEPPER helt vildt!!! Håber ikke det ender i ks.

Tænker på dig Pia

Anmeld

15. februar 2011

CA

Så har jeg fået besked fra Pia:

"Juhu! Så er verdens dejligste lille pige kommet til verden! kl. 19.10 var jeg 4 cm åben og kl. 19.42 blev hun født så det gik pænt stærkt til sidst! Jeg fik kun 2 sting selv om hun kom ud på kun 2 presseveer Jeg var ellers sikker på det ville ende i kejsersnit! Hun vejer 3670 gram og er 53 cm. Jeg er totalt euforisk og har det rigtig godt så glæd jer alle jer der endnu ikke har født! Vi tager hjem om lidt - de to store kom sammen med min mor og de er så glade og stolte! Knus fra Pia"

Så skønt! Stort tillykke Pia!! Glæder mig til at se billeder af det lille vidunder - og hvor dejligt at det gik så godt!! Kram

Anmeld

16. februar 2011

Lene76

Wuhuuuuuu.... Stort tillykke med Ida  glæder mig til at høre om det hele og se billeder

Dejligt for dig at det ende med en alm fødsel og ik kejser

Velkommen i klubben for os med 3 unger

Anmeld

16. februar 2011

Marco2

Nej hvor godt. Og så dejligt at det ikke endte i kejser

Glæder mig til at se billeder af vidunderet.

Og en detaljeret FB 

AG

Anmeld

16. februar 2011

Diana...

wee endelig kom hun ud til jer  kæmpe tillykke til dig og din familie. 

Anmeld

16. februar 2011

Line Højdal

Ihh - stort tillykke til Pia og familien... dejligt at kunne kunne føde rigtigt, langt om længe!

Glæder mig til fb og billeder af den lille Ida

Anmeld

16. februar 2011

blomst84

Tillykke tillykke tillykke velkommen til verden lille Ida, det lyder som en god fødsel, glæder mig til FB og billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.