Nyt fra Pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

CA

Jeg har lige fået en besked fra Pia:

"Hej Carina! Jeg ved ikke om du har været på baby.dk i dag, men vi er på sygehuset nu. Jeg tænkte jeg lige ville opdatere jer, hvis altså du har tid til at gå på nettet!  Jeg slap for ballonkateteret fordi jeg har haft nogle begyndende veer i nat.  i stedet har jdm lige taget vandet ved at sætte en elektrode på hovedet af Ida. Veerne havde heldigvis åbnet så meget at hun kunne komme til. Der kom bare ikke noget vand, så det tyder på der ikke er meget tilbage. Hjertelyden er heldigvis ok så hun har det godt nok. Så nu skal vi bare vente på flere veer der gerne skulle blive bedre og mere regelmæssige end dem jeg har haft hidtil. Vildt - jeg blir snart mod igen!  Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

AnneBJ

Tak for update Carina!

Ih - mere vestøv til Pia...! HEP HEP HEP! 

Anmeld

15. februar 2011

blomst84

GO GO GO GO GO !!!!!! HEP HEP HEP HEP.....

Anmeld

15. februar 2011

PeruBaby

Uhhhh, den besked har vi ventet på længe Hvor er det fedt at du selv nåede at gå i gang, Pia! Nu vil jeg sidde og heppe intil der er besked om fødsel

Anmeld

15. februar 2011

Kit

HEP HEP HEP...KOM SÅ BABY!

Anmeld

15. februar 2011

CA

Pia skriver kl. 14.55:

"Hmm det tegner ikke så godt! Fostervandet er lidt grønt, men det er det tit når man er gået lang tid over... Så det behøver ikke nødvendigvis ende helt træls. Mine veer kommer ikke så titi endnu så jeg skal nok ha lagt et drop. Den sidste ve jeg havde var rigtig god og lang men tilgengæld dykkede hendes hjertelyd til ca. 60 og det tog lang tid før den rettede sig. Det er tidligt i fødslen den gør det. Puha der er mange tegn på at det ender i kejsersnit, men jeg er også god til at tage sorgerne på forskud! Det minder bare meget om da jeg fødte Oliver..."

Kom så piger! Nu skal der virkelig kastes vestøv til Viborg!

HEP EP IDA OG PIA! 

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

ÅH altså hvor jeg håber for dem, at det bare lige pludselig rykker og Pia og Ida klarer skærerne uden KS!!

Anmeld

15. februar 2011

CA

AnneBJ skriver:

ÅH altså hvor jeg håber for dem, at det bare lige pludselig rykker og Pia og Ida klarer skærerne uden KS!!

Godt du er rykket ind med Pias egne heppe piger Overvejede et kort øjeblik om jeg lige skulle smide et par stykker af dem ind på fødestuen Meeeen hun har nok ikke lyst til besøg lige nu Jeg håååber snart der kommer gang i de veer!! SMERTE TIL PIA! KOM SÅ! 

Anmeld

15. februar 2011

Lene76

hep hep pia.....  Vi glæder os til at se lille Ida

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

Gad vide hvordan det går hos Pia? Håber sådan hun slipper for KS... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.