shit...hun er bare så evig vred....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Loggidut

Ja det er Tif, skide sur og vred unge... jeg aner snart ikke hvad fanden det er der stikker hende...men hun hyler og skriger, igen og igen. Det her tigerspring her, handler det om at lære dit og mit? Det tror jeg altså, for lige nu er det meget: det er mit mad, jeg spiser selv, eller hyler mig til min vilje, det er min pude, fingrene af den eller jeg skriger til far tror du banker mig, det er mit kaffestel, fjern dig fra det eller jeg prikker øjnene ud på dig med gaflen, det er min haffelaf, fingrene af den, eller jeg eksplodere...igen og igen, jeg skriger til jeg får min vilje... jeg er så drøn træt, snottet og bare efterhånden skide vred over det skrigeri, det summer i mine ører, og min kaffe...ja den har jeg overhovedet ikke fået drukket hele dagen, for jeg når det ikke før den er kold... hun hvæser af michael, hvæser af drengene, hvæser af mig...:'( og intet er godt nok...hun er sgu normalt en rolig sød pige...men i perioder er hun bare en pestilens...jeg glæder mig til at komme væk næste weekend...:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Lene76

hehe har du tjekket at hun ik har det "røde" hehe

jeg har osse sådan en træls unge herhjemme til tider, det er som om det lige slår klik... også vræ vræ vræ og skæller ud. Men jeg tror bare det er en periode, håber bare ik den er meget længere:S

Jeg glæder mig osse til at være børnfri lørdag.... weeeeee:D

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Kender det!!

For s***n Stella er træls i tiden.
Hun er både sur, vred OG monster PYLLER og jeg orker det ikke mere!
Hun sover ikke om dagen og sover ikke om natten og underholder med gråd, skrig og MMmmMMmmMMmm all day.
Jeg trænger bare til fred, fred, fred!

Behøver jeg at sige at DPén har haft ferie hele sidste uge og har det igen i morgen? 8(

Sorry - Nu fik du lige lidt mere galde til indlægget :$
Vil bare sige at du bestemt ikke er alene!

Anmeld

28. september 2008

Hyner

Lidt ala Emma ja... Emma stejler bare for vildt hvis man prøver at fjerne hende fra brændeovnen eller trappen, og når man lige akurat har fået hende hævet over jorden begynder hun at sparke som en gal og skrige som en hyænne(staves) familie... Ej hvor er hun altså strid nogengange... Fandme godt hun er sendt hjem til mormor og morfar til i morgen.... Så kan man da få samlet tankerne!!!

Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Hyner skriver:

Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)

Det glæder jeg mig til :D

Anmeld

28. september 2008

Hyner

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)[/citat] Det glæder jeg mig til :D[/citat] Det ville jeg også gøre hvis jeg var dig(L)(L)(L) Det kunne være man skal have fat i den vandfaste mascara:'(

Anmeld

28. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)[/citat] Det glæder jeg mig til :D[/citat] Det ville jeg også gøre hvis jeg var dig(L)(L)(L) Det kunne være man skal have fat i den vandfaste mascara:'([/citat] Uh, bliver det så vildt?!! ;) Ellers har man vel altid en bette vådserviet eller 2 i tasken til at tage det værste :)

Anmeld

28. september 2008

Hyner

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)[/citat] Det glæder jeg mig til :D[/citat] Det ville jeg også gøre hvis jeg var dig(L)(L)(L) Det kunne være man skal have fat i den vandfaste mascara:'([/citat] Uh, bliver det så vildt?!! ;) Ellers har man vel altid en bette vådserviet eller 2 i tasken til at tage det værste :) [/citat] Ja man ved jo aldrig... Jeg hyler også hvis jeg får et grineanfald8D Og det kunne jo ske!!

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)[/citat] Det glæder jeg mig til :D[/citat] Det ville jeg også gøre hvis jeg var dig(L)(L)(L) Det kunne være man skal have fat i den vandfaste mascara:'([/citat] Uh, bliver det så vildt?!! ;) Ellers har man vel altid en bette vådserviet eller 2 i tasken til at tage det værste :) [/citat] naaaaj...jeg er lige gået tør for dem....shit det havde jeg glemt!

Anmeld

28. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Og ja om mindre end en uge står den på kærlighedserklæringer til alle tøserne...(L)[/citat] Det glæder jeg mig til :D[/citat] Det ville jeg også gøre hvis jeg var dig(L)(L)(L) Det kunne være man skal have fat i den vandfaste mascara:'([/citat] Uh, bliver det så vildt?!! ;) Ellers har man vel altid en bette vådserviet eller 2 i tasken til at tage det værste :) [/citat] naaaaj...jeg er lige gået tør for dem....shit det havde jeg glemt![/citat] Så er det godt Jman skal i Nettoen imorgen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.