bliver sindssyg..hva skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. september 2008

bette

mikkel kaster sine ting ud over det hele.. og hver gang jeg siger nej og tager fat i hans arm griner han bare.. og gør det så igen bagefter.

agghh what to do..´???

der må være andre derude med det problem(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Mie A

Du er ikke alene... her døjer vi med det samme problem... men jeg har desværre ikke nogen løsning på det :(

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Vi har vist alle sammen det problem tror jeg...

Som også gerne ville vide hvad man kunne gøre ved det...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Loggidut

vi har problemet!

og tif bliver resulut fjernet fra sine ting når hun gør det...hun gør det så også mest i vrede...så det er lidt nemmere at være kontant

og lige nu, ja der har hun kylet sutten i vrede ud af hendes seng, for nummer 150´sens tyvende gang>(

jeg sagde jo ikke at det hjalp...men vi gør da noget...lol

Anmeld

28. september 2008

Tikki

Nu ved jeg ikke i hvilke situationer, han kaster med tingene, men det lyder som om det er i leg og ikke i vrede.....Der er jo den her udviklingsfase, hvor de prøver kroppens styrke af og det sker bla. ved at kaste med ting og sager. Det er mest markant ved drenge har jeg erfaret i min tid som pædagog og faktisk sker det gerne her omkring 14-15 måneders alderen. Jeg har passet en dreng, som netop var denne alder og han kastede med alt. Jeg irettesatte og irettesatte og han blev ved og ved indtil jeg kom på den idé at lave en kasse med bløde ting (bløde bolde, stofbleer med knuder på osv.) som han måtte kaste med. Og hver gang han kastede med en forbudt ting, fik han et bestemt nej og jeg gav han noget fra kastekassen, som han så lystigt kastede med. Og det hjalp sgu...også derhjemme havde de bestemte ting han kastede med og stille og roligt fik han udlevet den trang og holdt op igen........så måske en idé?

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Gaffatape?
Har hørt ude i byen at det kan klare det meste.

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Tynen skriver:

Gaffatape?

Jeg har ihvertfald haft gode erfaringer med det ;)

Anmeld

29. september 2008

bette

Jeanette skriver:

Nu ved jeg ikke i hvilke situationer, han kaster med tingene, men det lyder som om det er i leg og ikke i vrede.....Der er jo den her udviklingsfase, hvor de prøver kroppens styrke af og det sker bla. ved at kaste med ting og sager. Det er mest markant ved drenge har jeg erfaret i min tid som pædagog og faktisk sker det gerne her omkring 14-15 måneders alderen. Jeg har passet en dreng, som netop var denne alder og han kastede med alt. Jeg irettesatte og irettesatte og han blev ved og ved indtil jeg kom på den idé at lave en kasse med bløde ting (bløde bolde, stofbleer med knuder på osv.) som han måtte kaste med. Og hver gang han kastede med en forbudt ting, fik han et bestemt nej og jeg gav han noget fra kastekassen, som han så lystigt kastede med. Og det hjalp sgu...også derhjemme havde de bestemte ting han kastede med og stille og roligt fik han udlevet den trang og holdt op igen........så måske en idé?

hm kunne være man skulle prøve det..
selvom det lyder lidt hunde agtigt. 8D

Anmeld

29. september 2008

bette

Tynen skriver:

Gaffatape?

haha skal jeg tape hans arme fast eller hva mener du:P

Anmeld

29. september 2008

Nadi

Jeanette skriver:

Oliver kaster med ting i vrede og frustration. Hva hulan gør man så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.