Forvirret big time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Sandie26

Her er veninden på mobilen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Molly8

JessiMus skriver:

Heey tøser.. 

Har lige nogle spørgsmål.. Er det mulig at man kan teste posetiv nårh man er 2+6 ?

Tog en test idag selvom jeg godt ved at det er allllllllllllllllllt for tidlig.. men sørme ikke om der kom 2 streger.. selv min veninde kunne se den både på sms og min anden veninde så den i "live"

Hej Jessie

Jeg kunne ikke lade være med at tage en test på 6. dagen efter insemination, fordi jeg havde ret tydelige graviditetstegn: Ømme bryster og forvirret lugtesans. Allerede her kunne jeg se en meget svag streg nr. 2. Jeg valgte at tage det som en indikation på graviditet og så i øvrigt vente og tage den næste test til den foreskrevne tid. Jeg er nu 38+3

Held og lykke med det.

Kh Molly

Anmeld

15. februar 2011

Baby_girl2011

Molly8 skriver:

Hej Jessie

Jeg kunne ikke lade være med at tage en test på 6. dagen efter insemination, fordi jeg havde ret tydelige graviditetstegn: Ømme bryster og forvirret lugtesans. Allerede her kunne jeg se en meget svag streg nr. 2. Jeg valgte at tage det som en indikation på graviditet og så i øvrigt vente og tage den næste test til den foreskrevne tid. Jeg er nu 38+3

Held og lykke med det.

Kh Molly

Hey molly..

Ihh stort tillykke med den kommende title om ikke så længe  

Ved ikke helt hvordan jeg skal reager.. for jeg vil gerne ha denne her bebs ( hvis der er en ) Og manden vil ikke nu.. Han sys det er for tidlig.. 

Hvis der er en bebs i maven er dette min 4 graviditet og har kun 1 bebs.. som snart er 3 år.. :/ Dårlig statik ( staves) Og jeg kan bare ikke gå igemmen en abort igen.. 

Anmeld

17. februar 2011

Molly8

JessiMus skriver:

Hey molly..

Ihh stort tillykke med den kommende title om ikke så længe  

Ved ikke helt hvordan jeg skal reager.. for jeg vil gerne ha denne her bebs ( hvis der er en ) Og manden vil ikke nu.. Han sys det er for tidlig.. 

Hvis der er en bebs i maven er dette min 4 graviditet og har kun 1 bebs.. som snart er 3 år.. :/ Dårlig statik ( staves) Og jeg kan bare ikke gå igemmen en abort igen.. 

Åh, jeg håber alt må falde ud til det bedste for jer.

Kærlige hilsener og tanker fra Molly

Anmeld

17. februar 2011

Baby_girl2011

Molly8 skriver:

Åh, jeg håber alt må falde ud til det bedste for jer.

Kærlige hilsener og tanker fra Molly

Jeg takker mange gange  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.