Forvirret big time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

britze

JessiMus skriver:

Heey tøser.. 

Har lige nogle spørgsmål.. Er det mulig at man kan teste posetiv nårh man er 2+6 ?

Tog en test idag selvom jeg godt ved at det er allllllllllllllllllt for tidlig.. men sørme ikke om der kom 2 streger.. selv min veninde kunne se den både på sms og min anden veninde så den i "live"

hvis den viser positiv, så må den næsten være god nok. for synes jeg har hørt at den aldrig kan vise falsk positiv, men kun falsk negativ. men synes godt nok at det er utrolig tidligt den viser positiv, hvis ikke du er længere henne end du tror???

men du skal da lige have et tillykke i  tilfælde af at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Baby_girl2011

hvordan ligger man billeder ind ?

Anmeld

15. februar 2011

Lilac

Det kan sagtens lade sig gøre at teste positivt meget tidligt! Jeg tror den er god nok - du ville ikke have det hormon i kroppen den tester for hvis du ikke var gravid 

Anmeld

15. februar 2011

Sophia'smor

JessiMus skriver:

Heey tøser.. 

Har lige nogle spørgsmål.. Er det mulig at man kan teste posetiv nårh man er 2+6 ?

Tog en test idag selvom jeg godt ved at det er allllllllllllllllllt for tidlig.. men sørme ikke om der kom 2 streger.. selv min veninde kunne se den både på sms og min anden veninde så den i "live"

jeg testet også der omkring, så det kan man godt,

Tillykke

Anmeld

15. februar 2011

Dorthe1986

Jeg ved ikke hvor tidligt man kan teste... men havde en bekendt der fortalte mig at hun kunne teste positiv 48 timer efter de havde haft sex  Jeg ved ikke lige...

Anmeld

15. februar 2011

Baby_girl2011

LeaSchmidt skriver:

jeg testet også der omkring, så det kan man godt,

Tillykke

altså jeg har mega hovdepine hele tiden, og om aften er jeg herre træt.. 

Og ikke mindst.. Jeg har kvalme.. eller som der sidder en klump i halsen...

Er den go nok ? 

Anmeld

15. februar 2011

Sophia'smor

JessiMus skriver:

altså jeg har mega hovdepine hele tiden, og om aften er jeg herre træt.. 

Og ikke mindst.. Jeg har kvalme.. eller som der sidder en klump i halsen...

Er den go nok ? 

Det tyder på det,

jeg testet pga jeg kunne mærke forandring i mine bryster, og den ene streg var tydlig og den anden svag,  og den var god nok,

Anmeld

15. februar 2011

Baby_girl2011

LeaSchmidt skriver:

Det tyder på det,

jeg testet pga jeg kunne mærke forandring i mine bryster, og den ene streg var tydlig og den anden svag,  og den var god nok,

jeg har kun testet pga af min ulidelig kvalme.. 

Den ene streg er meget tydlig, mens den anden er meget svag.. Men jeg kan se den og min veninde kan se den.. og min anden veninde så den ved at jeg sendte et billede af den 

Anmeld

15. februar 2011

Sophia'smor

JessiMus skriver:

jeg har kun testet pga af min ulidelig kvalme.. 

Den ene streg er meget tydlig, mens den anden er meget svag.. Men jeg kan se den og min veninde kan se den.. og min anden veninde så den ved at jeg sendte et billede af den 

Så der sku ingen tvivl

Anmeld

15. februar 2011

Baby_girl2011

LeaSchmidt skriver:

Så der sku ingen tvivl

er lige igang med at prøve at ligge et billede ind fra min fon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.