Forvirret big time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.320 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Baby_girl2011

Heey tøser.. 

Har lige nogle spørgsmål.. Er det mulig at man kan teste posetiv nårh man er 2+6 ?

Tog en test idag selvom jeg godt ved at det er allllllllllllllllllt for tidlig.. men sørme ikke om der kom 2 streger.. selv min veninde kunne se den både på sms og min anden veninde så den i "live"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

DM88

Må vi se billede??

Anmeld

14. februar 2011

Filippa & Liva

Er din cyklus ellers regelmæssig?

har ikke hørt om nogen som har testet så tidligt før..

det vil jo i teorien sige at du er 6 dage henne kun, hvis din cyklus ellers er regelmæssig og du er 2+6.

Anmeld

14. februar 2011

Baby_girl2011

DM88 skriver:

Må vi se billede??

altså de billeder jeg har prøvet at tage bliver utrolig sløret.. Men den er ikke tydlig.. som man normal forventer..  Men der er en mørk streg.. 

Anmeld

14. februar 2011

Baby_girl2011

BigBabyWish skriver:

Er din cyklus ellers regelmæssig?

har ikke hørt om nogen som har testet så tidligt før..

det vil jo i teorien sige at du er 6 dage henne kun, hvis din cyklus ellers er regelmæssig og du er 2+6.

Nej overhovdet ikke.. 

den ene mdr har jeg mens den 19 og den anden mdr den 25.. Og hvis jeg tager udgang fra min sidste mens er det fra den 25 januar.. 

Anmeld

14. februar 2011

Filippa & Liva

JessiMus skriver:

Nej overhovdet ikke.. 

den ene mdr har jeg mens den 19 og den anden mdr den 25.. Og hvis jeg tager udgang fra min sidste mens er det fra den 25 januar.. 

Ah ok.

for var din cyklus helt præcist synes jeg det lyder liiidt underligt at du ville kunne teste positivt så tidligt.

måske er du længere henne end du umiddelbart tror?

Kan du ikke lægge et billede ind?

Anmeld

14. februar 2011

Snefnug1984

Umiddelbart ville jeg jo sige at man ikke kan teste SÅ tidligt.. ægget har jo knap nok nået at sætte sig fast så tidligt og det er jo først der du begynder at danne HCG

Anmeld

14. februar 2011

twinny

jeg ville sige du skal være længere henne.... Da ægget først sætter sig fast efter 6-7 dage.... så Ville tror du var længere henne end 2+6... eller så er der noget med testen... Har ikk hørt nogen der har gjort det så tidligt... Men håber det for dig... Krydser fingre...

Anmeld

14. februar 2011

DM88

JessiMus skriver:

altså de billeder jeg har prøvet at tage bliver utrolig sløret.. Men den er ikke tydlig.. som man normal forventer..  Men der er en mørk streg.. 

Var din sidste mens helt som den plejer?? Altså blødningsmæssigt og i hvor lang tid det varede??

Anmeld

14. februar 2011

Mauser.

Prøv at smide et billede op af testen 

Hvis din cyklus ikke er regel mæssig, ved du ikke helt hvornår du har haft æg. løsning, så måske du er længere henne end du umildbart tror ?? en anden ting kan være at når man tester så tidligt og den viser positiv er der sandsynlighed for en biokemisk graviditet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.