Nervøs for fødlsen.. :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Mumto3

Nu ved jeg ikke om du har set ÆGTE fødefilm, men der er bare SÅ meget forskel på skuespillerfødsler, hvor kvinden ligger og skriger og ser helt vild ud i øjnene, og så at SE en ægte fødsel. Rigtig fødsler er nemlig slet ikke som på film. De går stille og roligt, og der er jo PAUSER!!! Det glemmer de flerste, men for hver gang du har en ve, får du også en VE-PAUSE! -og det er jo derfor vi kan hodle til det. Fordi kroppen hele tiden for et frikvarter.

Ønskler dig en rigtig god fødsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Anaglad

Kære alle,

Tusind tak for Jeres søde ord og fordi I er så gode til at dele Jeres oplevelser herinde. Det hjælper at høre, hvad Jeres erfaringer har været.

Jeg ved jeg nok skal klare den.. for det går jo kun en vej fra nu af.. er 32 uger henne og han er meget livlig i maven.. jeg glæder mig rigtig meget til at møde ham..

Er også sådan set ok med smerterne.. har måske været mere bekymret om, hvordan ens kropsdele ser ud efter fødslen.. om man bliver fin og stram igen eller om man bliver stor og mere slap dernede..

Men endnu engang tak for alle søde ord og fordi I deler!

Anmeld

15. februar 2011

Muffinmus

Anaglad skriver:

Kære alle,

Tusind tak for Jeres søde ord og fordi I er så gode til at dele Jeres oplevelser herinde. Det hjælper at høre, hvad Jeres erfaringer har været.

Jeg ved jeg nok skal klare den.. for det går jo kun en vej fra nu af.. er 32 uger henne og han er meget livlig i maven.. jeg glæder mig rigtig meget til at møde ham..

Er også sådan set ok med smerterne.. har måske været mere bekymret om, hvordan ens kropsdele ser ud efter fødslen.. om man bliver fin og stram igen eller om man bliver stor og mere slap dernede..

Men endnu engang tak for alle søde ord og fordi I deler!

Jamen min mand siger han bestemt ikke vil klage, men det kræver også du gider lave dine knibeøelser bagefter og holde den ved lige på den måde:-)udseende mæssigt kan jeg sgu ikke rigtigt se den store forskel, blev syet 45 min og troede jeg lignede et mareridt, men da jeg kiggede med spejl efter 10-14 dage så så det bare helt normalt ud:-)

Anmeld

15. februar 2011

Anne85

Bare rolig... du blir helt normal igen... kroppen er jo skabt til det

Jeg har haft to helt fantastiske fødsler... og er helt misundelig på det du har at se frem til - der er ikke noget mere fantastisk end at føde - alt fra optakten til hvor man går med somemrfugle i maven og begynder at mærke at nu er det nu - til kampen under fødslen hvor man ved at man snart skal møde sin lille baby - og så selvfølgelig når man får barnet op på sin mave - det er så fantastisk. GLÆD dig

Anmeld

16. februar 2011

Anaglad

Mange tak for jeres støtte!

Det skal nok gå må jeg blive ved med at sige. og ja.. I kan tro jeg har gang i knibøvelserne!! Både nu før fødslen men helt klart også efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.