SOm mange af de andre skriver, kender jeg SÅ godt din nervøsitet, både for fødslen men også om man nogensinde bliver normal dernede..
Jeg var hammer nervøs, for jeg var sikker på, at når veerne gik igang så var det hårde veer lige fra start til slut, men tvært imod, de starter langsomt, i hvertfald for mig, og blev så gradvist mere og mere hårde.
Jeg må sgu ærlig indrømme, at jeg bagefter tænkte, "det her gør jeg absolut ALDRIG mere". Jeg sagde det faktisk også, til alle dem der kom og så hende. Jeg var helt sikker på jeg aldrig skulle have flere børn for nøjh hvor gjorde det ondt..
Men 5 mdr senere ca. ville jeg da SÅ absolut gerne have flere børn og vil da SÅ gerne føde igen. Jeg har IKKE glemt smerterne, men når jeg kigger på min lille pige idag, vil jeg da ikke gå glip af en lille en mere.. Og fødlsen var jo faktisk fantastisk..
Og så var/er jeg da også lidt stolt af, at jeg har kunnet føde hende "helt selv, og uden smertelindring" 
Med hensyn til det "dernede" så skal du ikke være nervøs, alt bliver normalt dernede lige efter bebser er kommet ud (med mindre du skal syes lidt, men så er det normalt når det er ordnet), og man bliver ikke mere udviddet bagefter.. 
Anmeld