Tak for svaret.
Har du født? Hvad gjorde du for at blive kampklar igen? 
Ja, jeg har født 2 gange - en førstegangsfødsel uden smertelindring på lige omkring 16 timer, som var helt fantastisk, og den seneste, også uden smertelindring, på lige omkring 1 time - det er godt, at kroppen i langt de fleste tilfælde er indrettet til, at det tager lang tid første gang, for man har hjerte og sjæl med, når det tager lidt tid, og hvis man er i stand til at acceptere kroppens reaktioner og kan arbejde med smerterne, så kan man sagtens få en fantastisk fødsel - og jeg var da også helt høj bagefter, jeg er lykkelig for at have fået den oplevelse at føde naturligt, havde ellers troet, at de skulle pumpe mig med alt det smertestillende, de kunne opdrive, men det var slet ikke nødvendigt....tænk på, at kroppens naturlige instinkter hjælper dig, - og ja, jeg håber, at du når dertil, hvor du begynder at glæde dig til den oplevelse, for det er det største her i livet.
(Jeg er kun blevet syet overfladisk, så jeg har bare trænet bækkenbundstræning og så sørget for at genoptage den træning, jeg lavede før graviditeten).
Anmeld