ang. den snak der var med vægt i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2008

Helle30

cmks! Undskyld, hvis jeg jokkede i noget med den bemærkning, at mine øjne godt kan vurdere, om min datter er normalvægtig. Det var ikke min mening:$.
Derudover synes jeg, det er underligt, hvis din/én læge har sagt, hun er for fed. MIN læge har forklaret mig, at man ikke kan tale om overvægt hos børn, før de er ca. 4 år - hvis de da ellers har fået en fornuftig og afbalanceret kost.
- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Helle: nej nej, ikke noget der:) Ville bare forklare at jeg nok har et mere realistisk syn på min datters udseende - eller i hvert fald føler det - når jeg kender hendes vægt, end når jeg bare ser på hende. Har selv svært ved at vurdere min egen størrelse, som i følge blade/læge/venner er helt normal, men alligevel ser jeg jo alle fejlene (muligvis pga. føromtalte problemer). Mht. C SER jeg en robust og sund pige, der er fysisk aktiv og glad dagen lang - eller i hvert fald når hun får sin vilje8D - men pga. doktor dum, har jeg i perioder tvivlet lidt på min dømmekraft mht. hende. Altså hvis andre ser hende som tyk ER hun måske tyk, selvom jeg bare synes hun er dejlig... Godt nok er det kun 1 der har kaldt hende fed, men alle kommenterer hendes baunkinder og madglæde - så straks er jeg på vagt og hører helt andre ting end de siger:$

Så ingen grund til undskyldning:) - synes også det er vigtigst at de SER sunde og glade ud. Jeg tvivler bare på mit syn indimellem>(.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.