ang. den snak der var med vægt i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Loggidut

er det virkelig så nødvendig at veje og gøre ved på ungerne nu?

det mener jeg ikke det er, jeg tror bare man skal kigge på om de er glade og om de trives, og kan komme rundt.

kontrolvejer i sådan hele tiden?

Jeg har været lidt mere obs på tif end på de andre unger, for hun var jo bette fra start af, men jeg kunne da se at da sp var her, så bekymrede hun sig slet ikke en døjt...vi snakkede ikke engang vægt.

jeg har tif på vægten ca. hver anden mdr. vil jeg tro...og hun ligger stadig under de 10 kg.

hvor meget vejer i jeres unger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Louise mortil4

altså her hjemme vejer vi ikke, jeg ved hvad ungerne ca vejer, men de trives jo og er glade, de er ikke vildt tykke, men heller ikke tynde, de er da lige som de skal være, der ud over så siger lægen altis at de er helt perfekte, så det stoler jeg da på. Tror det kan komme til at tage overhånd nemt med det vejen.

Knus Louise- med 2 stk vågne unger nu kan jeg høre.

Anmeld

28. september 2008

Nadi

Jeg tror jeg stoppede med at kontrol veje Oliver da han var 9-10 mdr ca, så det er mere for at få stillet min nysgerrighed jeg havde ham på vægten her den anden dag.

Oliver vejer 12,2 kg

-Nadia

Anmeld

28. september 2008

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå at jeg vejer ikke Laura... Så det er kun når vi er til læge undersøgelse hun bliver vejet...

Så længe hun er glad og tilfreds er jeg det også...

Betina

Anmeld

28. september 2008

Helle30

Vi vejer ikke Sofie. Hun er hverken for tyk eller for tynd - det tør jeg godt stole på, at mine øjne kan se, uden hun skal på vægten.

- Helle

Anmeld

28. september 2008

Tynen

Jeg vejer hende heller ikke.
Min far gjorde for 3 uger siden og der vejede hun 9,3 - Men hun er heller ikke særlig høj :)

Jeg kigger bare på om hun er glad og trives - Ellers har hun nogen gode kinder og 4 lår at tære af til dårlige tider :D

Anmeld

28. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg vejer normalt heller ikke C. Men da hun på en måned tog 1,1 kg på - og det var EFTER amningen stoppede (under amning er det i følge sp ganske normalt at de tager meget på, især i de første måneder), og jeg i øvrigt lige havde fået smidt i hovedet af en autoritetsperson (læge), at hun var for fed, ja så har jeg holdt lidt mere øje. Indtil hun var 11 måneder blev hun også kun vejet til diverse undersøgelser, og så har vi vejet hende selv 2 gange og komtroltjekket både SP og lægens resultater - som stemmer godt nok overens med vores vægt.

Jeg har desværre selv en forhistorie med nogle problemer omkring mad, og stoler ikke på mine øjne kan se om hun er for tyk - og derfor har jeg måske brug for at høre, at hun er helt normal.

Anmeld

28. september 2008

Hyner

Vi har aldrig vejet Emma herhjemme... Og ved hendes 1års undersøgelse vejede hun 9,5 kg og var pæn lang og lækker. Så vi vejer ikke, men ser om hun er glad og trives.... Men sådan en frækkert som vi har lige pt så skal vi SLET ikke bekymre os...;)

Krams Henriette

Anmeld

28. september 2008

Lene76

Viktor blev ik vejet fra han var 6 mdr til han var 1 år..... og da han var 1 år vejede han 12,0 og målte 81 cm så en flot dreng iflg min lægen..... men hva havde hun regnet med han er jo min guldklump(L)

Anmeld

28. september 2008

Tikki

Nææ, jeg vejer aldrig Iza mere - hun har nogle gode kinder og er frisk og ser ud til at trives. Til 1 års undersøgelsen vejede hun 10,5 og var 80 cm...tror hun har taget et spring igen, da hendes bukser er begyndt at stumpe igen...

Hun spiser alt - også kage, vingummi, karamel og så længe hun også spiser gulerødder, kartofler og kylling m.m., så lever hun helt som sin mor og far, uanset om hun bliver kaldt for tyk af lægen....det er nemlig også sket for os, men her var det sundhedsplejersken, der havde travlt..og hun kommer jo ikke mere sååååå... :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.